7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    WebJ

Flash MX 2004 ActionPanel

Hoi allemaal,

Even een vraagje, heb zojuist de Trial versie gedownload van Flash MX 2004 gewoon en professional. Toen ik ‘m opstarte kreeg ik nadat ik op trial had geklikt gelijk de profesional versie. Ik heb even gekeken en ik zie dat ik daar alleen van het Actionspanel de Expert mode heb, ik wil graag de normal mode, is dit instelbaar in Flash2004 Professional, en hoe start in de basic versie dan op?

Alvast bedankt
    Jaap

Bijdrager
    junkiesxl

Als je in het actionscript venster rechtboven klikt en inhoudt kun je kiezen tussen Expert of Normal mode

Bijdrager
    WebJ

Ik heb Flash MX 2004 ‘Gewoon’ nu aan de praat maar same story, alleen Expert Mode, en rechtsboven klikken op weet ik veel wlk icoontje, heb ze allemaal geprobeerd. Nergens de optie Normal Mode gevonden :'(

Bijdrager
    mr.greenish

Ja kijk nou. Daar zat ik dus ook me… waar is dat gebleven maar wat die mensjes van Macromedia hebben gedaan is dus normaal mode weggehaald. ja je leest het goed. bestaat niet meer. allen pro en dat dus in pro versie en in gewone versie..:|

Het is opzich niet zoooo’n probleem maar toch scheelde wel vaak tijd.

Bijdrager
    WebJ

Weet dan iemand waar ik de oude versie kan downloaden, heb al op de Macromedia website gekeken daar is die in heel veel talen beschikbaar behalve Dutch of English :evil:

Bijdrager
    bieg

ga je me nou vertellen dat als je de nieuwe mx koopt er geen “normal” AS-ing modus inzit alleen “professional”?

PUS!

ontzettend flauw van Macromedia

Bijdrager
    WebJ

Tja….Ik vind het ook erg laag van mm maarja je kan er nu niets aandoen…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.