1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    MacUser

Flash movie wel via internet maar niet vanaf de harddisk

Hallo Forum,

Ik heb een raar probleem dat mogelijk te maken heeft met de laatste veiligheidsupdate (of niet).

Ik heb op mijn harddisk een Flash panorama produktie staan die gemaakt is met een daaraan gekoppelde iMac.
    Als ik de bestanden via het LAN vanaf m’n MacBookPro open dan werkt alles goed behalve de hotspots, die zijn dood. Via het LAN vanaf de iMac is alles, ook de hotspots, OK.
    Als ik de produktie op mn webspace zet dan werken de hotspots wel goed op de MacBookPro.
    En als ik de produktie kopieer naar de interne HD van de MacBookPro dan werkt ook alles OK.

Ik heb m’n produktie als ZIP gestuurd naar m’n klant (die werkt ook met OSX) maar die kan de hotspots ook niet zien. Een ZIP van 2 dagen geleden werkte wel bij hem.

Het lijkt me een sequrity en/of permissions probleem maar ik kom er niet uit.
    Met Batchmod heb ik de permissies van de producties gezet op “root/admin/allen” met totale toegang en met Apple’s Disk Utiluty zijn de permissies gecontroleerd maar dat helpt niks.

Ik kom er niet uit, wie kan me helpen.

Gr. Wim.

UPDATE
    ————
    Als ik een nieuwe User aanmaak dan zijn de problemen met de hotspot links voorbij.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.