9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Moderator
    Night

Flash installer: Please quit Safari?

Braaf komt Flash Player met een update aanzetten. Maar hoewel Safari niet openstaat is de Flash installer er heilig van overtuigd dat dat wèl het geval is. Zelfs na een herstart blijft de installer erom vragen Safari te sluiten. (OSX 10.8.3)

Hebben meer mensen hier last van?

Bijdrager
    Yggdrasil

Heb je andere applicaties op de achtergrond draaien zoals ‘Fluid’? Die verhinderen dat je kunt updaten naar een nieuwe versie. Kijk eens in de systeemactiviteiten en filter op safari.

Meer info: http://forums.adobe.com/thread/1175531

Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij heeft Adobe nu een nieuwe installer en hoef je helemaal niets meer af te sluiten.

Vorige week heb ik een update gedaan en terwijl ik op updaten drukte vloog ik naar de Adobe site in de browser en moest ik Flash Player handmatig downloaden + installeren. Allemaal een hoop drama maar ja het is Adobe dus kun je dat verwachten.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb net geüpdatet en je krijgt inderdaad een losse installer maar de installer vraagt alsnog om Safari te sluiten hoor. Als ik dan Safari sluit gaat de installatie door.

Moderator
    Night

Geen Fluid…. ik ga eens op zoek naar die ‘nieuwe’ installer….

Elke installer bleef dezelfde fout geven, maar het sluiten van webkitpluginhost in Activity Monitor zorgde ervoor dat de installer zijn werk uiteindelijk deed.

Ik weet alleen niet welk programma verantwoordelijk is voor het opstarten ervan. Safari in ieder geval niet, want ik zie hem nog steeds niet terug in de lijst van geopende processen….

Bijdrager
    TheBigZ

Soms blijft die nog actief zelfs nadat Safari is afgesloten.
    http://hints.macworld.com/article.php?story=20100920113426884

Moderator
    Night

Safari staat open maar geen Wekkitpluginhost te zien…:-o

Bijdrager
    steven079

webkitpluginhost(agent) in Activity Monitor sluiten was bij mijn ook de oplossing

Bijdrager
    1984

Zover ik me herinner vraagt hij altijd om de Browser te sluiten..?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.