14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    J-R0eN

Flash in Internet explorer

hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt met daarin een flash navigatie. Werkt perfect en nix aan de hand. Maar nu ik de site bekijk op windows met internet explorer gebeurt er helemaal nix en doet de navigatie het helemaal niet..

Als ik klik op het witte blok (plaats waar de navigatie hoorde te komen) dan komt er druk op de spatiebalk of op enter om dit bestuurtingselement te activeren en te gebruiken :|

Na het klikken erop gebeurd er nog steeds nix..

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen? en hoe het mogelijk wordt om gelijk de flash navigatie te zien,,,?

Bijdrager
    wout3r

Zet dit:
    [code:1:38d026bfe0]<script type="text/javascript" src="ieupdate.js"></script>[/code:1:38d026bfe0]
    na:
    [code:1:38d026bfe0]</object>[/code:1:38d026bfe0]

En ieupdate.js bevat:
    [code:1:38d026bfe0]
    objects = document.getElementsByTagName("object");
    for (var i = 0; i < objects.length; i++)
    {
    objects[i].outerHTML = objects[i].outerHTML;
    }
    [/code:1:38d026bfe0]

Succes!

Bijdrager
    J-R0eN

oke bedankt… alleen hij doet het nog steeds niet.. maar ik zie nu dat ik op mn windows flash player 9 heb staan en de navigatie die ik gemaakt heb is opgeslagen tot versie 8.. denk dat het daarom niet werkt?

Bijdrager
    J-R0eN

windows werkt al met flash player 9 en met de hoogste flash versie waar wij mee werken kan maar opslaan tot 8? ik snap er nix van….. :(

Bijdrager
    J-R0eN

Oke in Firefox op windows doet die het wel gewoon. Het probleem zit dus puur bij windows internet explorer waar die het gewoon verdomd om Flash te laten spelen….

Bijdrager
    kie_ken

Staat de pagina ergens online? Dat maakt het gemakkelijker om het probleem te ontdekken…

(en je kan gewoon uw post editen ipv drie achter elkaar te typen ;))

Bijdrager
    freshface

SWFobject heb je nodig.

Bijdrager
    J-R0eN

neej de pagina staat nog niet online..

SWFobject heb je nodig?? oke? waar kan ik dit vinden en hoe werkt dit? iets meer informatie aub..

bedankt voor jullie antwoorden… :apple:

Bijdrager
    kie_ken

Ooit gehoord van Google?

Indien niet : http://blog.deconcept.com/swfobject/

Bijdrager
    J-R0eN

jah daar heb ik wel van gehoord :D zoekmachine tog?:P

nee maar ja die pagina had ik al gezien voordat ik deze vraag hier poste. Maar daar staat zoveel informatie.. en zoveel dingen dat ik daar de bomen niet meer door het bos zie..

Ik weet niet precies wat ik gewoon moet doen om flash te laten afspelen in internet explorer?

iig bedankt/..

Bijdrager
    freshface
    ”J-R0eN”

jah daar heb ik wel van gehoord :D zoekmachine tog?:P

nee maar ja die pagina had ik al gezien voordat ik deze vraag hier poste. Maar daar staat zoveel informatie.. en zoveel dingen dat ik daar de bomen niet meer door het bos zie..

Ik weet niet precies wat ik gewoon moet doen om flash te laten afspelen in internet explorer?

iig bedankt/..

Gewoon SWFobject gebruiken.
    De documentatie eens lezen.

Bijdrager
    wout3r
    ”J-R0eN”

oke bedankt… alleen hij doet het nog steeds niet.. maar ik zie nu dat ik op mn windows flash player 9 heb staan en de navigatie die ik gemaakt heb is opgeslagen tot versie 8.. denk dat het daarom niet werkt?

Dan heb je iets fout gedaan, want het werkt bij mij al jaren prima. Het is handig als je hem even ergens online zet dan kan ik/wij even kijken wat niet werkt.

Bijdrager
    J-R0eN

sorry voor de late reactie. Maar het is gelukt. bedankt allemaal

Bijdrager
    wout3r

Hoe heb je het opgelost dan?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.