9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bosmac

flash: hoe kan ik de output error message uitzetten

Ik gebruik een script in een fla. dat nu eenmaal ieder keer bij het exporteren een output errror geeft.
    weet iemand hoe ik die kan uitzetten??
    Groet!

Bijdrager
    Kyokushinkai

Stel je voor dat je ineens wel een fout maakt. Dan krijg je geen output meer. Lijkt me onhandig. Waarom laat dat script trouwens steeds een error zien?

Bijdrager
    Webbiker

Output error oplossen lijkt me, dan krijg je dat venster ook niet meer… :wink:

Bijdrager
    bosmac

Tja als je het graag wilt weten/ hou je vast:

Error opening URL “file:///hansg5/Users/h/Data/cdp/cdp%5Fcdrom/content/menulist1/dancegroup1/content/menulist1/dancegroup1/dancegroup.txt”

dit komt omdat ik de pagina in een laag open en de root laat lopen via het ‘level 0’ document..

Kijk, als ik eenmaal weet waar ik ‘m uit (en aan!) kan zetten benik al blij.
    Simpel vraaggie toch?

Bijdrager
    Kyokushinkai
    ”bosmac”

Tja als je het graag wilt weten/ hou je vast:

Error opening URL “file:///hansg5/Users/h/Data/cdp/cdp%5Fcdrom/content/menulist1/dancegroup1/content/menulist1/dancegroup1/dancegroup.txt”

dit komt omdat ik de pagina in een laag open en de root laat lopen via het ‘level 0’ document..

Kijk, als ik eenmaal weet waar ik ‘m uit (en aan!) kan zetten benik al blij.
    Simpel vraaggie toch?

Ik denk niet dat dat kan, maar kun je niet gewoon dat bestand op de juiste plaats neerplanten?

Bijdrager
    Almost Daily

Zo te zien laad je een txt in via loadVariables() of getUrl()? Toch? Er zit blijkbaar fout ergens in je script, anders output ie geen errors. Kun je het betreffende script laten zien?

Bijdrager
    Webbiker
    ”bosmac”

Als ik zo die foutmelding bekijk, ligt het er helemaal niet aan waar je in je flashmovie dit file aanroept hij kan hem gewoon niet openen of niet vinden.

Tekst bestanden moet je volgens mij ook niet laden via getURL() maar met LoadVariables().

Daarbij is het ook nog een absoluut pad naar een document op je HD. Als je het upload naar een server gaat het dus al helemaal niet meer werken.
    Zet het tekst document naast je swf en roep het aan met:
    [code:1:34889dab07]loadVariables("params.txt", target_mc);[/code:1:34889dab07]

Bijdrager
    www.project-euh.com

Mij valt op dat er 2 keer de string: “content/menulist1/dancegroup1” in het bestandpad zit.

Bijdrager
    bosmac

loadVariablesNum(“content/menulist1/dancegroup1/dancegroup.txt”, 1);

dit is de script die in frame 1 staat.
    Deze pagina load zich in een ander document waardoor een nogal lang pad ontstaat.
    Waarom er een ‘url’ is toegevoegd is mij eigenlijk een raadsel…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.