3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    jamy016

Flash embedden in Dashboard widget?

Hallo allemaal, ik ben voor een niet nader te noemen website een Dashboard widget aan het maken in Dashcode (niet nader te noemen omdat ik de widget eigenlijk gewoon voor mezelf maakte, maar toen kwam ik op het idee om hem op internet te zetten, maar ik heb nog geen toestemming gevraagd en wil eerst nog een paar basisdingen werkend krijgen) en die website is eigenlijk een verzameling van allemaal widgets die in verschillende talen geprogrammeerd zijn. Nu zijn er dus ook een aantal met bv. Flash of Silverlight geprogrammeerd en ik vroeg me af hoe ik dat kan embedden in de widget (met Dashcode gemaakt dus).

BTW: Dit topic staat in web ontwikkeling omdat Dashboard widgets voor een groot deel gelijk zijn aan HTML, CSS en JavaScript.

Bijdrager
    jamy016

Laat maar, het lukt niet eens in een normale webpagina…:razz:

Bijdrager
    johnkeates

Waarom zou je dat willen? Beide technologieen bieden niks wat je in een browser wil doen maar niet met JavaScript kan. Flash / SilverLight is gewoon traag en het idee om een plugin voor interactieve inhoud te gebruiken is erg ouderwets. Dat de makers er een markt voor proberen open te houden heeft niets met het nut te maken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.