6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Plaksel

Flash CS3 opnieuw installeren

Hallo,

Ik zit met een probleem, mijn trial licentie van Flash CS3 is verlopen. Nu dacht ik dus laat ik het verwijderen met Appdelete en vervolgens opnieuw downloaden en installeren. Dit werkt echter niet. Flash is wel van mn macbook af alleen als ik het opnieuw probeer te installeren geeft hij de melding dat er al Flash CS3 versie opstaat. Nu kan ik dus geen Flash gebruiken. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik hoor graag van jullie,

Groeten
    Rik

Bijdrager
    Carlo

Flash kopen?

Bijdrager
    Plaksel

Dan zit ik dus nog steeds met hetzelfde probleem, omdat ik flash er al afgegooid heb kan ik dus nergens een serial nummer of iets dergelijks in typen omdat ik het niet meer op kan starten. Opnieuw installeren gaat ook niet omdat hij zegt dat er nog een flash versie opstaat

Bijdrager
    macjk

Hier staat een scriptje die je oude installatie totaal verwijdert dan kan je opnieuw gaan installeren.

http://www.adobe.com/support/contact/cs3clean.html

Moderator
    Night

@Macjk

Die verwijderd inderdaad de trial installatie, op één klein bestandje na. En juist dát bestandje zorgt ervoor dat je niet nogmaals een trial kan installeren, maar alleen volledig aangeschafde versies;)

Bijdrager
    macjk

Dan heeft adobe toch nog wat geleerd van het verleden je kon namelijk onbeperkt trials gebruiken. Dan zit er voor jou toch niks anders op als een licentie kopen of het bestandje opsporen wat bijhoud of je al een trial gebruikt hebt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.