21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Flash animatie

Ik ben op zoek naar iemand die dit voor mij zou kunnen maken, uiteraard met eigen foto’s .

Hier zie je wat ik bedoel: http://www.hitech-fetish.at/page/index.html

Bijdrager
    freshface

Ik heb interesse, ik heb je een PM gestuurd.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik zoek iemand die een logo en flashanimatie kan maken voor mijn toekomstige bedrijf.
    Wat het is en wat ik precies wil hou ik liever zoveel mogelijk geheim omdat het anders gepikt wordt.

Ik heb nog niet de kennis van flash en photoshop. Wel de creativiteit (heel frustrerend).

Er staat een kleinigheidje tegenover.

Bijdrager
    chilli dude

Ik ook:)

Jullie hebben een pm.

Bijdrager
    freshface

Aan Cosm0politan, ik ga de opdracht toch niet aannemen.
    Het is me te veel werk om niet betaald te worden.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Jammer. Ik vond het leuk dat je het aanpakte.

Niet om het een of ander maar:
    Je stemde er wel zelf mee in om het gratis te doen… ik probeer natuurlijk zo voordelig mogelijk uit te zijn. Deze site zal gepromoot worden en Frederik zou zijn site mogen vermelden etc. Dat was onze afspraak. Ik had je heus achteraf wel euro’s beloning willen geven.
    Ik vind het ook niet netjes om het zo op deze website rond te strooien terwijl wij alle communicatie via mail deden.

Zijn er nog mensen die euro’s willen verdienen? We maken goede afspraken.

De opdracht is ongeveer zo:
    Ontwerp een huisstijl voor mijn eenmanszaak. Dat wil zeggen: een logo, website met een licht Amerikaans tintje. De kleuren moeten een beetje lijken op de website van Apple (wit) met een donkerblauw tintje hier en daar. Een website met emotie! Details volgen per mail.

Bijdrager
    EL Mystica

Kijk, ik ondersteun aardig wat projecten. Gaande van een site voor een non-profit event, fuiven, weblogs voor veelbelovende journalisten, etc.. Ik doe dat met plezier, de return hoeft niet altijd geld te zijn.

Jij wil een bedrijfje oprichten. Een bedrijf wil in de eerste plaats geld verdienen. Da’s de logica van het economisch model. Om geld te verdienen, moet je wat investeren. Dus voor een bedrijfssite gratis diensten vragen, vind ik nogal vreemd. Uiteindelijk moet die site je toch geld opleveren, niet?

Bovendien vraag je toch ook aan je leverancier om professioneel te werken, goeie support te bieden, alles te doen zoals jij het in je hoofd hebt,…

I know, ik ga off-topic, en alleen serieuze antwoorden zouden mogen, maar je kraakt Konijn toch ook nogal af? Jij geeft een vage omschrijving, mensen reageren omdat ze interesse hebben om het te doen, en krijgen dan pas en volle uitleg over wat je allemaal wil. Pas dan krijgen ze te zien wat je project juist inhoudt, en kunnen ze pas inschatten hoeveel werk het is.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

onzin

Bijdrager
    freshface

Nu ben ik hier precies de boeman?!
    Vriendjespolitiek is dit niet, wij hebben respect voor elkaar en komen voor elkaar op.

Na enkele mails merkte dat jijzelf niet goed wist wat je wel allemaal wou, daarom haakte ik af.
    En verwijder mijn email adres eens uit je post!

Bijdrager
    MacBeer
    ”Cosm0politan”

De opdracht is ongeveer zo:
    Ontwerp een huisstijl voor mijn eenmanszaak. Dat wil zeggen: een logo, website met een licht Amerikaans tintje. De kleuren moeten een beetje lijken op de website van Apple (wit) met een donkerblauw tintje hier en daar. Een website met emotie! Details volgen per mail.

En hier wil jij in principe niet voor betalen?

Het is erg fijn dat je een project hebt wat jij wil uitvoeren. Prima! Maar als jij weinig tot geen budget hebt dan is dat niet het probleem van mensen die je nodig hebt om een en ander uit te voeren.
    Als jij je huis wil verbouwen en je moet wat leidingen omleggen, zeg je dan ook tegen de loodgieter dat je ‘m niet kan betalen maar dat hij wel een reclamebordje in jouw tuin mag zetten?
    Die loodgieter lacht je in je gezicht uit.

Je hebt duidelijk geen flauw benul van de waarde van een logo en website. Of je probeert natuurlijk heel slinks aan deze items te komen, maar daar ga ik vooralsnog niet van uit.
    Er zijn mensen die je graag wilden helpen maar het kan natuurlijk best zo zijn dat mensen na ontvangst van de details en jouw verwachtigen de balans opmaken en besluiten het project niet uit te voeren. Dit mag niet als een verassing komen voor je.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

misverstanden

Bijdrager
    STEVEJ0BS

misverstanden

Bijdrager
    freshface

Lees je mail dan nog eens goed.
    Ik vraag aan je om een voorstel te doen en ik zeg erbij dat ik 750 euro voorstel aan klanten.
    Dat was als referentie bedoeld.

Bijdrager
    MacBeer

Mensen kunnen van mening veranderen. En omdat je zelf al weet dat de vergoeding die jij beschikbaar stelt bij lange na niet realistisch is conform de marktwaarde had je je dat moeten beseffen.
    750 euro is een smak geld maar voor de ontwikkeling van een logo en een website is dit bedrag een lachertje!

Bijdrager
    EL Mystica

Uit al hetgeen je hier gepost hebt, maak ik op dat hij eerst een timeline en dergelijke wil, vooraleer ie toezegt.

Bovendien wil hij eerst weten wat je verwacht, voordat hij er een prijs op kleeft. Nergens maak ik uit op dat hij het project ook effectief aanneemt (hij ziet het wel zitten, maar wil eerst meer info). En idd, jij weet eigenlijk zelf maar half wat je wil…

Een domeinnaam ga je hoe dan ook moeten nemen. ALs je daar al aan twijfelt, ben je niet echt commercieel creatief:) Hell, wij registreren zelfs vaak domeinnamen voor projecten die we achteraf afblazen.

Ow, en terwijl hij het wilde doen, en via mail met je communiceerde, ging jij niet verder met recruteren? En waarom mag een forum dat niet weten? En hij had gewoon vermeld dat ie het teveel werk vond. Bovendien wisten anderen nu dat de vacature nog vrij was, nu Konijn niet langer eraan bezig was ..

Ow, en 750 is idd een kleinigheidje. Als ik merk dat klanten nog niet goed weten wat ze willen, reken ik ofwel per uur, ofwel en ferme lap bij. Vodden komen er toch van…

Bijdrager
    EL Mystica

Ik wil er wel voor betalen maar geen 750 euro!!! Ik heb een budget maar dat ga ik niet over de balk smijten. Als ik iets voor weinig kan krijgen dan doe ik dat. Hij zegt toch dat hij het ook wel gratis wil doen? Je moet wel goed lezen.

Jullie zijn nu heeel onredelijk. Totaal geen zakelijk inzicht. Alleen maar in elkaars straatje praten. Ga toch de politiek in stelletje koeien.

Geen zakelijk inzicht? Hell, je lijkt wel op Ignace Crombé: Je moet het gratis doen, want je krijgt er reclame mee. Je vult er je portfolio mee.
    Hij wil er wel iets tegenover plaatsen, maar gratis?

kwaliteit moet betaald worden, dude. Let er bovendien eens op welke support je krijgt bij gratis producten.

Als je een budget hebt, investeer het dan.

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”MacBjorn”

Mensen kunnen van mening veranderen. En omdat je zelf al weet dat de vergoeding die jij beschikbaar stelt bij lange na niet realistisch is conform de marktwaarde had je je dat moeten beseffen.
    750 euro is een smak geld maar voor de ontwikkeling van een logo en een website is dit bedrag een lachertje!

Ik dacht dat hij er plezier in heeft om een kleine opdracht te doen. Gewoon voor de lol. Daarom staat er ook: een kleinigheidje als vergoeding. Jij helpt mij ik help jou. Op die manier.

Wat had ik dan moeten zeggen. Nee je moet het niet gratis doen hoor! Hier heb je 750 euro. Ik kan wel wat missen. Dan kan ik dat bedrijfje van me gelijk wel als failliet aanbieden.
    Ik begrijp wat de waarde is van een logo en website. Maar als hij zegt dat hij het graag gratis wil doen…….. ik zeg dat niet, ik vraag het niet. Hij bied het aan! Hij zegt dat hij het gaat doen en bevestigd dat twee keer. Ik zet geen mes op je keel van: doe het gratis!! Je kan toch altijd zeggen ik doe dat niet ik ben gekke henkie niet! Had ik gerespecteerd! Maar dit is geen gang van zaken zoals het nu gaat.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

onzin

Bijdrager
    MacBeer

Je zegt het niet maar je bedoelt het wel… je geeft in ieder geval al aan dat je weinig tot geen budget hebt. Dat je achteraf toch een bepaald bedrag wil betalen siert je. Dat is gewoon erg netjes.

Ik weet zeker dat Konijn je maar wat graag heeft willen helpen. Ken weinig mensen hier die net zo behulpzaam zijn als hij. En daarbij heeft hij ook nog eens erg veel talent.
    Kijk nog eens goed naar zijn email want volgens mij is er hier sprake van een misverstand.
    Ga gewoon op zoek naar iemand anders maar smeer dit niet zo uit op dit forum (geldt voor allebei de partijen overigens). En realiseer je dat je niet veel te makken hebt als je wil dat dit project voor weinig tot geen budget uitgevoerd moet worden. Een leek zal dit graag voor je doen maar een professional zal eisen aan jou als klant stellen. Wil je kwaliteit dan moet je daar een redelijke prijs voor betalen. Kun je dat niet dan moet je je verwachtingen bijstellen.

Succes met je website!

Bijdrager
    freshface

Ja ik ging dus akkoord, dat kan iedereen opmaken uit de eerste posts.
    Maar na wat mails vondt ik dat jijzelf maar half wist wat je wou.
    Daarom haakte ik af.

Jij weet precies hoe je van een mug een olifant moet maken.
    Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken.

Succes met je toekomstige website.

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”MacBjorn”

Je zegt het niet maar je bedoelt het wel… je geeft in ieder geval al aan dat je weinig tot geen budget hebt. Dat je achteraf toch een bepaald bedrag wil betalen siert je. Dat is gewoon erg netjes.

Ik weet zeker dat Konijn je maar wat graag heeft willen helpen. Ken weinig mensen hier die net zo behulpzaam zijn als hij. En daarbij heeft hij ook nog eens erg veel talent.
    Kijk nog eens goed naar zijn email want volgens mij is er hier sprake van een misverstand.
    Ga gewoon op zoek naar iemand anders maar smeer dit niet zo uit op dit forum (geldt voor allebei de partijen overigens). En realiseer je dat je niet veel te makken hebt als je wil dat dit project voor weinig tot geen budget uitgevoerd moet worden. Een leek zal dit graag voor je doen maar een professional zal eisen aan jou als klant stellen. Wil je kwaliteit dan moet je daar een redelijke prijs voor betalen. Kun je dat niet dan moet je je verwachtingen bijstellen.

Succes met je website!

Laten we het maar op een misverstand houden.

Laat maar zitten het heeft geen zin.

Bedankt Konijn, dat je me in eerste instantie wilde helpen. Ik rekende er een beetje op nadat je toestemde en daardoor was de teleurstelling groot. De manier waarop je dit kenbaar maakte vond ik niet correct.

Ik weet precies wat ik wil. Maar of jij begrijpt wat ik wil…

In ieder geval suc6 en excuses voor wat je denkt

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.