4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Appeltje50

Flah player plug-ins?

Als ik bijv op YouTube wil kijken geeft hij aan dat flash player geüpdatet moet worden. Ik heb op internet gekeken hoe ik dat moet instellen bij, safari – voorkeuren – beveiliging – sta plug-ins toe, plug-in instellingen maar dan krijg ik geen lijstje helemaal leeg… dus hoe kan ik nou vinden waar mijn flash player zit?

Bijdrager
    Shmoo

Systeemvoorkeuren (Dock) > Flash rotzooi.

Haal die gekkigheid meteen van je systeem want dat is nergens goed voor dan alleen veiligheidsrisico vergroten op je computer.

Bijdrager
    csteelooper
    Appeltje50 op 23 oktober 2017

Als ik bijv op YouTube wil kijken geeft hij aan dat flash player geüpdatet moet worden. Ik heb op internet gekeken hoe ik dat moet instellen bij, safari – voorkeuren – beveiliging – sta plug-ins toe, plug-in instellingen maar dan krijg ik geen lijstje helemaal leeg… dus hoe kan ik nou vinden waar mijn flash player zit?

Als Flash daar niet tussen staat, heb je geen Flash geïnstalleerd op je systeem. Maar, normaal gesproken heb je voor YouTube geen Flash nodig. Dus is mijn vraag: welke versie van OS X draai je? En welke browser(s) gebruik je?

Check op http://www.youtube.com/html5 of je gebruik maakt van HTML5 en zet dit eventueel daar aan als het nu uit staat. Flash is bijna nergens meer nodig om video’s te draaien. Slechts enkele online spelletjes maken er nog gebruik van. Dus als je binnen YouTube de vraag krijgt om Flash bij te werken, is er iets meer aan de hand…

Bijdrager
    mowat

Men zgt altijd maar : Flash is (bijna) nergens voor nodig , maar ik heb toch meerdere onmisbare sites waar die niet werken als je flash niet hebt.
    Eerst het schoolprogramma van mijn kleindochter , dan de televisie-ontvangst waar ik meerdere sportprogramma’s op volg die niet meer via de TV te zien zijn en dan ook nog het volledig kunnen gebruiken van mijn online aandelenbankieren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.