7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    xantippe

Firmwareprobleem iPod nano 8GB

Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in Rotterdam een iPod Nano 8GB gekocht. Erg leuk apparaatje…alleen zit ik nu al in de problemen.

Via iTunes zou ik de huidige Firmware kunnen upgraden van 1.0 naar 1.1. Nu geeft hij de volgende melding:

”iPod

De iPod van Pieter kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmware bestand beschadigd is.

Over welke Firmware bestand heeft iTunes het? Die op het apparaatje staat of die gedownload is via internet?

Wat kan ik het beste doen?

Overigens heb ik de wikipediapagina ook al weer up to date gebracht met de nieuwste iPod nano:wink:

Bijdrager
    addyboy

misschien even via apple.com downloaden en apart installeren?

Bijdrager
    N-Freak

Ik denk dat hij het bestand bedoeld wat je download. Automatisch wel te verstaan. Je zou het bestand handmatig kunnen verwijderen. Zodat hij het opnieuw moet downloaden.

Bijdrager
    xantippe

En om welk bestand gaat het en waar zou ik dat kunnen vinden?

Bijdrager
    addyboy
    ”xantippe”

En om welk bestand gaat het en waar zou ik dat kunnen vinden?

hmm je kan niet meer de ipod updater los downloaden volgens mij: http://www.apple.com/support/downloads/ipodupdater20060628forwindows.html

2006-06-28 is namelijk volgens mij niet de nieuwste.. misschien moet je even het ipod updater bestand in mac/pc vinden en verwijderen zodat hij het opnieuw installeerd.

Bijdrager
    Roeland

@xantippe: zie dit artikel van Apple.

Bijdrager
    xantippe
    ”Roeland”

@xantippe: zie dit artikel van Apple.

Super…dat heeft wel gewerkt! Bedankt!:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.