5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    DJ_Leonardo

Firmware voor Bootcamp op imac 20″

edit: oeps, is meer een software probleempje geloof ik. Ik dacht ff dat het aan mijn model iMac kon liggen vandaar dat het bij hardware staat…

VRAAG:
    Ik heb een imac 20″ met 256 Vram
    Als ik bootcamp wil installeren geeft het OS aan dat ik eerst m’n firmware moet updaten (natuurlijk had ik dat al gedaan) en als ik dat NOG een keer wil doen wordt er gemeld dat ik deze update niet nodig heb. :x
    Oftewel ik kan niet updaten en ook niet installeren.
    Als ik in de profiler ga kijken zie ik deze bootrom: IM41.0039.B00 em deze serial: CK6210K2U2S en deze SMC versie: 1.1f5
    Volgens de bootcamp site zou ik deze moeten hebben:
    iMac (Early 2006) IM41.0055.B03 SMC versie 1.1f5 (die heb ik dus wel)
    zie hier

Ik begrijp er ff niks meer van, iemand een idee om nu te proberen?

Ik heb uiteraard al hier en daar gezocht maar kan over dit specifiek probleem ff niks vinden :?

Bijdrager
    Seven

tja ik had ook dat probleem, ben helaas alleen vergeten wat het ook wer was, je bent in ieder geval niet de enige dat kan ik je melden, het was iets heel simpels, even goed het protocol nog eens nalopen, ik was er ook zo uit… tja wel stom dat ik weer vergeten ben wat het was,maar ja het is alweer een tijdje terug en zo spannend was het niet,.

Bijdrager
    DJ_Leonardo

Da’s iig troostend :D
    Ik had uiteraard even de zoek functie er op los gelaten maar kon niks construktiefs vinden. Iemand een linkje?

Bijdrager
    Thoomas
    Bijdrager
    DJ_Leonardo

Die had ik idd ook al in een ander topic gevonden. Ik dacht dat ik die geinstalleerd had. Gisteravond toch nog maar eens geprobeerd en voila! Dat was het dus. Zit me nu even af te vragen welke firmware update ik dan wel had gedaan, maar ja. opgelost dus.:D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.