7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bakvis

firmware update voor bootcamp

ik wil mijn firmware updaten, maar het wil niet lukken…
    ik start gewoon opnieuw op, houd de aan/uit knop ingedrukt totdat lichtje knippert, ik hoor een pieptoon, en daarna start mijn mac gewoon op. na het opstarten opent de udater, en kan ik weer van voor af aan beginnen, of als ik hem afsluit een waarschuwing dat als ik het stop de nieuw firmware niet word geinstalleerd. iemand die de oplossing weet?

Bijdrager
    Tijmen Kielen

Kan het zijn dat jouw firmware al up to date was? (omdat je mac
    heeel nieuw is?)

Hier ging het op dezelfde machine vlekkeloos, de nieuwe versie heet 1.0.0…. wat was de vorige versie dan? 0.nogwat? Een soort beta firmware… raar..

Bijdrager
    bakvis

ik heb hem zelf nooit bijgewerkt (kan niet want net pas uitgekomen) maar mijn intal mac was ook een van de eerste…. inmiddels al een aantal keer geprobeerd, maar het wil niet lukken
    :x

Bijdrager
    jantjeerd

De computer moet echt uit zijn en daarna moet je de knop indrukken. Doe je dit te snel dan lukt het ook niet.

Bijdrager
    bakvis

ik heb zelfs een aantal minuten gewacht, maar mocht niet helpen. ik krijg zoals gezegd wel het knipper lampje en de lange toon, dus de update moet wel worden gestart, maar hij gaat gewoon niet verder en start gewoon op.
    de bootcamp assistent blijft ook zeggen dat de firmware niet up to date is, en dat deze eerst bijgewerkt moet worden…. ook nog geprobeerd pram te resetten, mocht helaas ook niet helpen..
    iemand de oplossing?

Bijdrager
    P5ycH0

Je laat wel de aan/uit knop los als het knipperen begint?

Bijdrager
    bakvis

yep, heb gewoon gedaan zoals het in de handleiding staat.
    nu maar groots aangepakt en clean instal gedaan, en nu ging de firmware ineens wel goed.
    maar vreemd dat het zo moeizaam gaat en een clean instal nodig is…… ben echt niet blij…..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.