30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    was frans

firmware update EOS 20D

las ik net op dpreview

Bijdrager
    DEform

Ah het is maar een kleine update!
    Zou alleen dat maar veranderd zijn?

Ik ben vandaag nog bij een fotograaf geweest om prijs te vragen!
    Jammer genoeg €450 duurder dan Mediamarkt Duitsland!

Bijdrager
    DEform

Ah het is maar een kleine update!
    Zou alleen dat maar veranderd zijn?

Ik ben vandaag nog bij een fotograaf geweest om prijs te vragen!

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”DEform”

Het motto van Mediamarkt Duitsland is:

Lasst Euch nicht verarschen, vor allem nicht beim Preis :P

Bijdrager
    DEform

En nu in het Nederlands!
    Duits is mijn sterkste kan niet!

Laat u niet verrassen, vooral niet door de prijs?
    Ongeveer juist?

Ik weet toch dat ik er 2 jaar geleden maar €360 heb betaald voor mijn Olympus die hier toen €650 koste!

Bijdrager
    Freek.

Bedankt was frans! Als de update idd alleen de wijzigingen inhouden die in het korte stukje staan vermeld laat ik het even aan m’n neus voorbij gaan.
    Maar wel fijn dat je zo alert bent om het even te posten. Ik vind het een beetje vreemd dat Canon haar geregistreerde gebuikers niet mailt om op de hoogte gehouden te worden van dit soort mogelijk essentiële informatie. Of dat ze dan tenminste een rss-feed aan hun site toevoegen. Dat zou DPreview ook wel mogen doen.

Bijdrager
    Freek.

En nou ik toch aan het zeuren ben over Canon: hier was ik ook niet van op de hoogte: Canon offers to repair DSLR Battery Grip.

Canon USA has announced that customers with the Battery Grip BG-E2 used with the EOS 20D and 20Da, and a certain serial number range can return their grip/magazine for a free repair/replacement. This is due to a cases where even with fully charged batteries (exclusive battery pack or NiMH battery) or unused AA size batteries, only a few shots can be taken or ‘bc’ is displayed immediately.