8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Ihugo

firmware update?

k zoek de firmware update die vereist is om bootcamp assistant te kunnen draaien…
    Ik heb al op apple’s website bij downloads gezocht naar: firmware macbook, firmware update
    Zonder resultaat, weet iemand waar ik hem wel kan vinden of kan iemand mij de url geven?

Bijdrager
    darh

Ehm waarom 2 topics: klik ?

Maar bootcamp geeft dus aan dat ie een firmware update wil? Want volgens mij hadden de MacBooks automatisch al de goede firmware.. (correct me if i’m wrong)

Bijdrager
    Ihugo

volgens mij ook, dat zou dan ook de reden zijn dat die nergens te vinden is; ik wilde het ook even zeker weten want overal (tijdschriften en op bootcamp site) verwijzen ze er je naar dat je wel de nieuwste firmware moet hebben. Maar ik kom er zo wel achter als ik bootcamp start.

PS dat ik 2x hetzelfde topic begon was omdat ik hem niet zag verschijnen op de macosx site bij “recente forums” dus ik dacht misschien ligt dat omdat hij het onderdeel “overige software” niet bij de recente forums zet.

Bijdrager
    darh
    ”Yaris”

http://www.apple.com/support/downloads/macbookproearly2006firmwareupdate101.html

Dat is de MacBook Pro, en Ihugo zocht de versie voor de MacBook:wink:

Bijdrager
    Ihugo

Het is inmiddels gelukt, zonder firmware update (was dus al uptodate)

Alleen nu heb ik een probleem met xp: hoe krijg ik internet ( ik heb de macupdates geinstalleerd, maar hier gaf die een foutmelding dat er iets mis is gegaan: maar volgens mij zijn alle updates wel geinstalleerd want de eject-key doet het, de usb-devices, de beeldscherminstellingen zoals beschreven en graphics. Of hij heeft dus alleen airport vergeten of….

Ik heb hem net getest met een ethernetkabel (bedraad dus) maar hier gaf die ook al geen reactie, ik heb de wizard van windows voor internetverbinding en thuisnetwerk geprobeerd.

Hoe krijg ik internet?

Bijdrager
    505

Als het goed is zou Airport herkend moeten worden.

Probeer eens het cd’tje wat je gebrand hebt met de drivers. Dan gewoon op de gruwelijke windows manier de drivers installeren.

Bijdrager
    jenspens

Hallo,

eerst en vooral bedankt aan iedereen nog voor ik een vraag gesteld heb, er zijn al heel wat dingen duidelijk.
    Mij was vertelt dat je beter af bent met een Mac dan een PC als je niet veel verstand hebt van computers. Aldus heb ik 2 maand geleden een Macbookpro gekocht. Die is inderdaad HEET, (waarom geven ze er aan het testpubliek niet een gratis muis en keybord bij?). Verder ook veel problemen met de Adobe suite en aldus probeer ik Bootcamp te installeren en eveneens vindt ik niet de gepaste firmware. Zal even onderstaande tips volgen en nog iets laten weten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.