6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    j.breidenbach

Firmware

Ik heb een aantal vragen;

Wat is firmware;

Ik heb een nieuwe MacMini moet ik dan rekening houden met firmware, dit hoor ik weleens.

Kan ik direct aan de slag met mijn MacMini of moet ik direct de allernieuwste firmware downloaden:D :D :D

Bijdrager
    Stoelinga

Ik heb vorige week, na 6 jaar, voor de eerste keer mijn firmware geupdate… Nooit problemen gehad tot die tijd. Wat niet wil zeggen dat het waarschijnlijk wel verstandig is om de firmware – net als alles – up to date te houden.

Bijdrager
    juniper rose

maar hoe doe je dat dan?
    JR

Bijdrager
    Oortjes

Volgens mij zitten firmware gewoon bij je software update. Intel Mac’s hebben al 1 of 2 keer zo’n update gehad. je download ze automatisch via software update. Het enige verschil dat je merkt is dat tijdens de reboot van je computer er wel een paar minuten niks gebeurd. Dus niet schrikken als je een firmware update uitvoerd. :P

Bijdrager
    Juch

t wordt ook heel duidelijk uitgelegd wat je allemaal moet doen ten tijde van een firmware update. Komen genoeg warnings en LET OP schermpjes naar voren om je hier op te attenderen. Daarnaast maakt Apple het dusdanig makkelijk dat je als user alleen maar de schermpjes hoef te volgens om het te doen.
    Met andere woorden: als het nodig is, hoor je t wel. En dan is het makkelijk genoeg om je er geen zorgen te hoeven maken.

Bijdrager
    juniper rose

dan wacht ik rustig af
    dank voor het antwoorden
    JR

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.