7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Syndic

Fireworks 8 error [opgelost]

Ik werk dagelijk met Fireworks 8. Nu heb ik vorige week een aantal (gelaagde) PNG’s gemaakt. Vandaag wilde ik daarmee verder gaan en na het openen van de bestanden krijg ik de volgende foutmelding voor m’n kiezen:

Wat heb ik allemaal al geprobeerd?
    Het bestand openen in Fireworks MX2004: zelfde melding
    Weggooien van de prefs: zelfde melding
    Openen in Photoshop: kan ‘m wel openen maar PS opent ‘m als een flattened image (PNG)
    Openen in Flash: krijg dezelfde melding als in Fireworks

:x

Iemand misschien ook ooit dit meegemaakt? Dan hoor ik heel graag de oplossing :wink:

Bijdrager
    freshface

Ik heb ooit [size=9:466b332115]zeker 3 jaar geleden[/size:466b332115] eens gehoord dat de plugins afzetten zou kunnen werken.
    Vraag me nu niet waar dit staat.

Bijdrager
    Syndic

Hmmm.. ik ken wel ‘Manage Extensions’ maar dat verhelpt het probleem ook niet.
    Ook het verwijderen van de plug-ins map uit de programmamap lost het niet op :(

Ik kan de hele bende wel weer overmaken maar damn! Weer een paar uur extra werk…

Bijdrager
    EL Mystica

trial downen en installen, licentiecode invoeren en herbeginnen:)

Bijdrager
    Syndic

Trial downen heb ik ook al geprobeerd, het is ook niet zo dat geen enkel PNG bestand niet meer te openen is, alleen die ene PNG weigert gewoon te openen… al m’n andere PNG’s openen gewoon netjes

Inactief
    Anoniem

Ik denk dat dit bestand is beschadigd is tijdens het opslaan.
    Volgende keer zal je het bestand moeten backuppen. (Twee keer opslaan dus)

Sterkte verder.

Bijdrager
    Syndic

Opgelost 8)

Ik had vorige week per ongeluk al m’n systeemfonts gedeactiveerd in Font Explorer. Liep vanavond daarmee te pielen en na het activeren van bepaalde fonts kon ik m’n bestanden weer openen!

(na 3 uur werk om de hele bende weer na te maken) :x

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.