5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Seven

firewire problemen met 10.3.3

Ja hoor , het is weer zover, ik ben ook altijd degene die er uren van trail en error er weer eens achter moet komen dat de laatste os (10.3.3) update de oorzaak is van een instabiele firewire verbinding, op zich werkt alles wel met iphoto kan ik foto’s binnenhalen enzo maar met nikon capture, een programma wat constante verbinding met de camera heeft klapt er snel uit, de enige remedie is dan een super korte firewire kabel gebruiken, maar dit was voorheen niet nodig, het lijkt wel of het signaal aan kracht heeft ingeboet met de laatste upgrade, en ik heb echt alles geprobeerd, met verschillende powerbooks en desktops, hubs en repeaters, maar goed dat wordt weer downgraden voor mij.
    snik.terug naar 10.3.2 want die werkt nog wel stabiel en krachtig als het om firewire connectie gaat.
    :(

Seven

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Seven

machouse geeft ook toe dat er problemen kunnen zijn, als je in de extensies map kijkt zie je twee nieuwe firewire IO files, volgens mij zijn dat de boosdoeners, je kan deze helaas niet vervangen dus 10.3.2 voorloipig dan maar. hopelijk niet voor altijd.

Seven

Bijdrager
    wubbe

Ik hoor en lees verschrikkelijk veel klachten over de update 10.3.3
    Het is de slechtste update die Apple ooit in haar bestaan heeft uitgebracht.
    Wat ik niet begrijp dat een update niet eerst goed wordt getest door Apple zelf alvorens het voor de gebruikers beschikbaar te stellen.
    Ze moeten nu heel erg snel met een nieuwe stabiele update komen 10.3.4 !!!

Bijdrager
    Seven

Macfixit vandaag:

FireWire problems In addition to problems mounting FireWire drives reported yesterday, several readers are flagging other miscellaneous issues with FireWire connected devices.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.