6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    beertje

FireWire-data direkt fullscreen

Zou het mogelijk zijn beelden die ik ontvang met mijn FireWire-aansluiting direkt FULLSCREEN te bewonderen? In iMovie kan dat namelijk pas als je de beelden afspeeld nadat ik ze eerst heb opgenomen.

Bijdrager
    KarelWillem

IChat openen en dan in ‘Buddylijst’ je eigen cameraatje aanklikken en dan je scherm zo groot mogelijk zetten.

Niet helemaal schermvullend, maar het komt in de buurt.

Bijdrager
    beertje

Bedankt voor de tip KarelWillem!! Ik heb nog nooit met ichat gewerkt. Ben nu bezig informatie te vergaren en heb nu de volgende vragen;
    – Ik heb iChat 1.0.1 Deze versie kent volgens mij nog geen videotoepassingen. Ik heb dus geen iChat AV.
    – Ik werk met OS10.2.8.
    iChat AV werkt met 10.3. Er is nog een iChat AV die werkt met 10.2 Die moet ik dan maar aanschaffen of is er nog een gratis alternatief te downloaden?
    -Als ik dan met iChat AV kan werken, dan heb ik hopelijk toch geen AOL account of .mac account nodig om mijn eigen videocamera op mijn scherm te krijgen?

Bijdrager
    chonazz
    ”beertje”

Bedankt voor de tip KarelWillem!! Ik heb nog nooit met ichat gewerkt. Ben nu bezig informatie te vergaren en heb nu de volgende vragen;
    – Ik heb iChat 1.0.1 Deze versie kent volgens mij nog geen videotoepassingen. Ik heb dus geen iChat AV.
    – Ik werk met OS10.2.8.
    iChat AV werkt met 10.3. Er is nog een iChat AV die werkt met 10.2 Die moet ik dan maar aanschaffen of is er nog een gratis alternatief te downloaden?
    -Als ik dan met iChat AV kan werken, dan heb ik hopelijk toch geen AOL account of .mac account nodig om mijn eigen videocamera op mijn scherm te krijgen?

Volgens mij is iChat AV gratis…
    Ook voor 10.2

Bijdrager
    beertje

De enige gratis versie die ik kan vinden is voor OS 10.3 en ik draai hier OS 10.2.8. en daar kan ik geen gratis versie voor vinden. Misschien kun jij me vertellen waar ik die kan vinden??
    groet…..

Bijdrager
    Fokker3

Je hebt goed gekeken, beertje. Er was een gratis versie, mar die verliep ik meen in december vorig jaar. Nu alleen nog ofwel betaald ofwel via Panther (waar iChat AV inzit).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.