5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    roosenton2

firewall ingeschakeld hoe ontgrendelen

ikwil via migratieassistent en usb kabel gegevens van de ene mac naar de andereoverbrengen.De “hoofd”computer geeft aan dat de firewall ingeschakeld staat.Als ik naar Systeemvoorkeuren ga om de firewall uit te schakelen en ik klik op de sleutelha,ger gebeurt er niks……ik bedoel ….er wordt niet ontgrendeld Wat kan ik er aan doen? Drradloos copieren..dan geeft ie aan 33 uur… en das een beetje lang

Bijdrager
    pruus

Je gaat iets te snel. Eerst instellingen, beveiliging, dan firewall. Het heeft niets met de sleutelhanger te maken…

Bijdrager
    jv65

Hij bedoelt waarschijnlijk het hangslot linksonder. Daar moet je eerst op klikken, vervolgens je wachtwoord invoeren en daarna kan je pas de Firewall uitschakelen.

Bijdrager
    GoeieDag

Twee Mac’s verbinden via een usb kabel?

Bijdrager
    madcat

Wat hij denk ik bedoeld is dat je system preferences->security eerst moet unlocken voordat je iets mag veranderen.

Als je op het slotje klikt zou een popupje moeten krijgen om het wachtwoord in te tikken van je admin gebruiker.
    wanneer dit niet komt kan je beter je mac rebooten en het nog eens proberen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.