14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    NewToMac

Firefox stopt onverwachts

hey mensen,

Wanneer ik met Firefox browse, dan sluit hij zich vaak van zelf af na enige tijd( ong. 2 maal dagelijks). Ik krijg geen melding of iets dergelijks. Wel krijg ik een melding van Firefox wanneer ik het programma weer wil starten. Hierin wordt mij dan gevraag of ik een nieuw sessie wil starten of de vorige sessie wil herstellen.
    Ik gebruik versie 2.0.0.3

Iemand die dit ook heeft? Iemand die weer waardoor dit komt?

Bijdrager
    Mr Macintosh

Geen idee, maar ik ondervind dit probleem ook vaker. Ik denk dat het een fout in Firefox zelf is.

Bijdrager
    NewToMac

Ik vind het zeer en zeer irritant en niet kunnen. Vooral als er een “windowser” meekijkt en je firefox met 10 geopende vensters houdt er ineens mee op!

Bijdrager
    roy

Firefox op de mac is een vrij brakke versie, maar dat is mijn mening. Misschien moet je even zoeken naar een versie die voor jou processor is gecompileerd. Zo draait de G4 versie ietsjes beter (minder crashes) bij mij op mijn iBook

Bijdrager
    Turbanus

Niet vergeten dat het een gratis programma is…… En het is dus geen iApp, maar et valt onder overige Software….

Bijdrager
    Joffry

Camino is echt beter en weinig of geen bugs.

Bijdrager
    roy

Maar we hebben het over firefox

Bijdrager
    Joffry
    ”roy”

..en die geeft ook veel problemen.

Bijdrager
    1984
    ”roy”

http://www.mozilla.org/products/choosing-products.html

Firefox 1.5.0.8 levert minder problemen op dan versie 2.0.0.3 ,Probeer deze eens http://mozilla.osuosl.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.5.0.8/mac/nl/Firefox%201.5.0.8.dmg

Bijdrager
    Mr Macintosh

Hmm ja, ik ben er inderdaad wel over te spreken.

Bijdrager
    Look-E.

Ik ben firefox toch maar naast Camino gaan gebruiken, want Camino had wat rare bugs en was soms erg instabiel

Wat is echter nog mis is, wat ik bij Camino wel had, rechtsboven in het zoekscherm naast Google, WikiPedia etc, de “zoek op deze site”-functie.
    Iemand enig idee hoe ik die zoekoptie kan toevoegen aan firefox in het zoekvenster rechtsboven? (een add-on kon ik hiervoor niet vinden op; https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:4

Bijdrager
    Xentro
    ”roy”

Firefox op de mac is een vrij brakke versie, maar dat is mijn mening. Misschien moet je even zoeken naar een versie die voor jou processor is gecompileerd. Zo draait de G4 versie ietsjes beter (minder crashes) bij mij op mijn iBook

Kan goed zijn dat Firefox een vrij brakke versie is voor Mac. Maar vanaf ze naar versie 2 upgegrade zijn ondervind ik dit probleem ook bij mijn versie voor windows …
    Al ben ik blij dat het niet alleen bij mij is ..

Bijdrager
    David-Andrew

Ja, ik heb ook veel ff2 problemen op mijn mac. Ook heel langzaam, terwijl camino veel sneller is… Ga nu weer 1.5 installeren…

Bijdrager
    1984
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.