6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    bonestaak

firefox springt naar een tijdje terug naar de vorige site

Sinds een paar weken heb ik het probleem dat ik als ik een poos bezig ben op een site Firefox na een tijdje ineens terugspringt naar de vorige bezochte site. Heel vervelend bijvoorbeeld als je al een poos door Facebook aan het scrollen bent wat al niet zo vlot gaat. Maar ook als je in andere vrij grote sites met veel tekst aan het lezen bent, dan ineens na ca 15 minuten gaat Firefox terug naar de vorige pagina. Wat kan dit zijn?

Bijdrager
    TheBigZ

Veeg je misschien (ongemerkt) naar rechts op je Touchpad?

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk een leads scriptje.. AdWare scanner maar weer eens gebruiken.

Bijdrager
    bonestaak

Nee dat vegen heb ik bewust op gelet. Maar inderdaad ben ik altijd bang voor gekke adware Ik gebruik hiervoor altijd malwarebytes maar die vind dus niets.
    Suggestie voor een andere scanner?

Bijdrager
    Shmoo

Add-ons in Firefox uitschakelen.

Is het alleen op Facebook of ook op OMT.

Bijdrager
    bonestaak

Ik heb ook steeds een paar dagen een add on uitgezet en zelfs zonder Add ons bleef het gebeuren. Naast Facebook heb ik het ook op bestblackhatforum.com gehad. Ook dit is een site waar je heel lang door moet scrollen. Vaak kijk ik hier alleen de dagelijkse nieuwe posts maar als je op pagina 15 van de 23 bent en het systeem gaat weer naar de vorige site moet je dus helemaal opnieuw beginnen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.