5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    fleur076

Firefox spookt?

Sinds vandaag heb ik een vreemd probleem met fireox.
    het scherm dat ik open blijft constant voorop staan, als ik de werkbalk wil gebruiken bij file en edit en view enz, dan kan ik nergens klikken omdat die dan onder het firefox venster zitten.
    ik moet dan eerst het scherm verslepen om erbij te kunnen.
    Heel vreemd, of niet?
    Met andere programma’s heb ik er geen last van . En als ik op f9 druk en mijn schermen uit elkaar schuiven en bijvoorbeeld op itunes klik, dan komt het firefox scherm ook weer.
    Iemand een idee? ik heb al bij mijn instellingen gechecked maar kan niet echt iets vinden.

Bijdrager
    1984

Soms doet een programma vaker raar. Wat je dan kunt doen is de zgn. ‘Voorkeuren (Preferences)’ van dat programma weggooien. Ieder programma bewaart deze en opent ze weer bij het opstarten. Staan daar fouten in, dan zal ook na herstart dezelfde fout kunnen optreden.?Het is wel zo dat, wanneer je bijvoorbeeld je Dock-voorkeuren weggooit, je opnieuw je eigen dingen in het Dock moet zetten na inloggen. Sommige programma’s bewaren ook hun serialgegevens erin. Je kunt het beste de voorkeuren niet meteen weggooien, maar even op je Bureaublad plaatsen. Zo kun je de originele altijd terugzetten.?De map ‘Preferences’ vind je in de map ‘Bibliotheek’ in je Thuismap. Voorkeuren hebben “.plist” achter hun naam

Miep

Bijdrager
    Hugoengels

Misschien een idee om Firefox opnieuw te installeren?

Of heb je al de meest recente versie? (2.0.0.4)

Bijdrager
    fleur076

bedankt voor de reacties.
    Ik heb die map nu open staan met preferences, maar hoe weet ik dan wat ik wel en niet moet weggooien. Ziet er niet echt uit alsof het iets met firefox te maken heeft.
    Als ik alles op mijn bureaublad zet heeft dat verder geen invloed op firefox, hij doet nog steeds zo raar.
    het is heel vervelend want elk dropdown menuutje zelfs in websites droppen down achter het scherm.
    shitty.

Bijdrager
    fleur076

Okee, het is al gefixed, opnieuw geinstalleerd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.