18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

firefox: Silence I Kill you (?, wtf)

Na wat gesurf sloot ik Firefox net af en toen mijn cursor ging naar ‘stop firefox’ -nog niet ingedrukt- hoorde ik werkelijk waar vanuit de boxen: “silence I Kill you”.

Huh?

Dus ik dacht dat een song van iTunes na een paar blanco minuten nog iets had als ‘verassing’ maar nee hoor: nog een keer met de cursor wijzen op ‘stop firefox’ en wederom “Silence I kill you”

Daar hou ik nou niet van he van dat soort geintjes want de enige pagina die open stond was een pagina over het gebruik van de multi touchpad op de MBP (wilde ik even weten hoe dat ook alweer zat). Je gedachten gaan hoe dan ook uit naar een virus ofzo…..

-firefox net afgesloten en weer opgestart en de ‘Silence I Kill you’ boodschap is weg….

Iemand iets van een verklaring?

Bijdrager
    sven-
    Bijdrager
    Dedstok

Scrollde je niet over een reclame?
    Die geven soms ook geluid af.

Bijdrager
    Dedstok
    ”sven-“

Hier vind je de verklaring

Dat is een stemmetje die zegt wat je doet o.i.d.

Ik denk niet dat je macbook je gaat killen:P

Moderator
    Strifer
    ”Mickert”

Scrollde je niet over een reclame?
    Die geven soms ook geluid af.

ik zet mijn geld hierop. ik heb het zelf ook weleens gehad > op ringtone site zo’n reclame. of een of andere website waarbij je die silence i kill you banner ziet.

Bijdrager
    Picazi
    ”sven-“

Ik had serieus al daaraan gedacht (alhoewel ik die optie niet aan had gezet) maar welk commando zou in godsnaam betekenen “Silence I Kill you” ? :-)

De verklaring van Mickert klinkt logischer; maar als je je zeg maar in de balk met een dropbox in de weer bent (zodat je kan afsluiten bedoel ik); zou hij een onderliggende reclame dan ‘ pakken’ ?
    ….misschien stond er i.d.d zo’n vervelende reclame onder die geluid genereert; daar had ik niet echt aan gedacht..

Inactief
    Anoniem

Ik kom het ook regelmatig tegen. Zodra je met de muis over de advertentie gaat kan hij net iets later er op regaren. Jij bent waarschijnlijk net bezig met het afsluiten van firefox.

Bijdrager
    sven-

Haha, tuurlijk was mijn eerste reactie niet serieus, maar kom op zeg. Ik begreep ook wel dat dit wel weer ’s een of andere internet ad zou kunnen zijn. Je zou kunnen testen op je ’t op alle sites hebt?

Bijdrager
    Picazi

@ Sven..:)
    Heb net even gekeken/googled en het is i.d.d. een banner die veel voorkomt op ontzettend veel sites. Gaat over een ringtone die nogal hot is :sealed: Dit soort hypes ontgaat mij ook (gelukkig; toch niet te doen zo’n ringtone!)

Nah; het zal wel zo zijn dat ik doordat ik afsluit nog over zo’n banner ging.
    Ik had dat nog nooit gehad; maar ben ook niet zo’n wildeweg surfer. Nu had ik ook wat muzieksites bekeken en daar staat nogal veel reclamrommel op.

Thanks, ik kan gerust slapen….:P

Inactief
    Anoniem

Silence I Kill you:evil:

Bijdrager
    Picazi

Uhm…. een beetje zoeken op het internet liet mij wel zien dat er daadwerkelijk lui zijn die een virus beschrijven wat ervoor zorgt dat ze “silence i kill you” horen…. zal wel windhoos zijn toch? Of zullen dit luitjes zijn die dan op hun favoriete site zitten (waar klaarblijkelijk die banner opstaat) en denken dat ze een virus hebben.

Ik ben enigszins gerust als iemand mij nog iets kan uitleggen hieromtrent: als je nou met een dropbox het naar het commando ‘afsluiten’ gaat: ‘ziet’ de cursor dan een onderstaande website nog steeds (iets wat dus geluid genereert als je erlangs gaat).
    Als dat niet zo is gaat mijn redenatie dus niet op….

Inactief
    Anoniem

Het is in mijn ogen gewoon een advertentie van die ringtone waar in ieder geval ik helemaal gek word. Ik zou me er maar niet druk om maken. Ik denk dat wel dat er bepaalde plugins nodig zijn in je browser om het geluid te kunnen horen. windows of macosx dat maakt geen verschil. Wees niet bang voor een virus of je nu windows gebruikt of niet. gewoon negeren die handel.

Bijdrager
    1984

Hier vind je “Silence .. I kill you” gratis.te downloaden

Bijdrager
    Calpa
    ”sven-“

Niet echt de bovenste post gelezen he?

Bijdrager
    Stewie

Ongetwijfeld een banner voor een ringtone. Het is afkomstig uit een sketch van buikspreker Jeff Dunham. Voor het hele filmpje wat er bij hoort zie http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Is niet onaardig. Beetje proleterige humor, maar ach..

<ietwat off topic>
    Kan me voorstellen dat als je het niet kent je je aardig rot kan schrikken:D

Bijdrager
    SMac

Ik vind de buikspreekacts van die gooz altijd wel lachen!

Bijdrager
    Nietzman

Ja, dood aan Jamba voor het verzieken van Dunham.

Bijdrager
    sven-
    ”PascalPas”
    ”sven-“

Niet echt de bovenste post gelezen he?

Oke, voor jou dan nog één keertje:

”sven-“

Haha, tuurlijk was mijn eerste reactie niet serieus, maar kom op zeg. Ik begreep ook wel dat dit wel weer ’s een of andere internet ad zou kunnen zijn. Je zou kunnen testen op je ’t op alle sites hebt?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.