4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

firefox internet niet!

Ik heb nadat ik van mijn oude schijf niet meer kon booten mijn backup als nieuwe schijf geactiveerd.

Ik heb firefox opnieuw geinstalleerd en de mappen van de oude schijf van bibliotheek over de nieuwe gezet. Anders ben ik al mijn bookmarken en werkbalken kwijt.

Ik kan nu niet meer op het internet, wat ik ook intype of wat ik ook in mijn bookmarks aanklik, er gebeurd helemaal niets.

Wat kan er aan de hand zijn?

Bijdrager
    1984

Heb je het met andere browsers geprobeerd, Safari,Chrome etc.

Bijdrager
    iep

Welke Firefox versie?
    Krijg je een foutmelding of gebeurd er echt helemaal niets (scherm blijft gewoon zoals het was voor de tekstinvoer)?
    Heb je dit met andere gebruikers op je Mac ook of alleen bij deze?

De informatie die je hier nu neerzet is vrij algemeen, met de antwoorden op bovenstaande vragen wordt het al wat specifieker en kan er ook echt naar een oorzaak + oplossing gezocht worden.

Ter omzeiling kun je ook je instellingen van Firefox exporteren of laten syncen (als je Fx4 gebruikt kan dat standaard, voor 3.6 heb je een extension genaamd Firefox Sync nodig). De sync is het meest handig, die zet je bookmarks, history, toolbars en zelfs je huidige sessie weer terug. Bij een nieuwe installatie hoef je dan alleen te syncen of je importeert de gemaakte backup.

Bijdrager
    bonestaak

Ik heb eerst een kale installatie gedaan en daarna stap voor stap alles uit de bibliotheek van de backup overgezet en steeds opnieuw opgestart om te kijken of het nog wel werkte, uiteindelijk heb ik niet meer kunnen vinden waar de fout zit maar alles werkt nu wel.

Dat Syncen moet ik ook eens nakijken dat lijkt mij wel interessant.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.