10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Tomovich

Firefox en Thunderbird

Yeets

Op mijn Windows-machiene heb ik een freeware-programma’tje dat mij toelaat om backups te maken van mijn Firefox en Thunderbird profielen (MozBackup), ik heb al wat gegoogled enzo maar vind nergens de Mac-versie.

Is er wel een versie voor de Mac en zo ja, waar? Of is er een alternatief?

Groeten

Bijdrager
    Tomovich

En wanneer je je Mac koopt ontvang je naar het schijnt ook een boekje met daarin een soort handleiding over hoe OSX in elkaar zit.
    Zit daar ook een gids in voor de switchers? En is die in het nederlands?

Bijdrager
    BartjeGossen

Er zit een boekje bij over OSX maar dat is meer promotie net als die boekjes die bij Windows zitten (welke applicaties zijn er en wat kan je ermee). Ikzelf heb ervaren dat je veel zelf moet ontdekken en dat doe ik oa door hier regelmatig een kijkje te nemen en bladen te lezen.

Op de Apple-site zelf is er een Nederlandstalig gedeelte voor switchers.

Bijdrager
    Tomovich
    ”BartjeGossen”

Op de Apple-site zelf is er een Nederlandstalig gedeelte voor switchers.

Heb ik gezien maar de guides zijn allemaal in het Duits of het Engels.

Bijdrager
    Tomovich

Ik zoek een Nederlandse hogeschoolstudent die voor mij via Link: surfspot Photoshop CS 8.0 wil bestellen. Ik ben Belg en kan dus geen aankopen doen aangezien ik niet in één van de beschikbare scholen zit.

Ik weet ook niet hoeveel het softwarepakket kost.

Iemand? (Liefst een eerlijk iemand, maar dat zal er wel niet aan ontbreken zeker?)[/url]

Bijdrager
    Nietzman

Dat windowsprogrammaatje doet weinig anders dan een backup maken van je profielmap, iets wat je net zogoed met de hand kunt doen. En dat kan op de mac ook gewoon.

Bijdrager
    Tomovich
    ”Nietzman”

Dat windowsprogrammaatje doet weinig anders dan een backup maken van je profielmap, iets wat je net zogoed met de hand kunt doen. En dat kan op de mac ook gewoon.

Hoe moet je dat dan doen? Ben nogal wat nerdy op Mac-gebied, maar iedereen moet leren.

Bijdrager
    Nietzman

Gewoon, copieren.

Wat op een PC in Documents and SettingsusernameApplication DataMozillaFirefox staat, staat op een mac in username:Library:Application Support:FireFox.

Bijdrager
    Tomovich
    ”Nietzman”

Gewoon, copieren.

Wat op een PC in Documents and SettingsusernameApplication DataMozillaFirefox staat, staat op een mac in username:Library:Application Support:FireFox.

Ok, bedankt!

Nog niemand die voor mij software wil kopen via surfspot? Anders mag je me altijd mailen of pm’en.

Bijdrager
    Tomovich

Is er niemand die voor mij software wil aankopen?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.