4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mowat

Firefox – bookmarkstoolbar

Tot vanmiddag kon ik in mijn firefoxbookmarksidebar al mijn bookmarks zien staan en er was zelfs nog ruimte voor een 10 tal meer. (27″ retinascherm).
    Nu na mijn laatste firefoxupdate naar 48.0.1. kunnen ze er plots niet meer op en moet ik telkens met de zijbalk liggen te schuiven terwijl het voorheen met alles zichtbaar natuurlijk veel handiger werkte. Het lijkt erop dat de bookmarks verder uit mekaar staan .
    Ik heb al op alle mogelijke plaatsen gezocht waar ik die zijbalk kan aanpassen maar ik vind niets. Heeft iemand een ideetje ?

Bijdrager
    TheBigZ

Als je een nieuwe gebruiker aanmaakt, en daaronder inlogt, heb je dan nog steeds hetzelfde probleem?

Bijdrager
    mowat

Op een ander account hetzelfde.
    Volgens mij zit het in de nieuwe versie 48.0.1.
    Als men voorheen een bookmark selecteerde en verplaatste dan kreeg die bookmark gewoon een kleurtje en kon men verslepen.
    Nu gebeurt dat natuurlijk nog op dezelfde manier maar ik zie nu dat er tussen de bookmarks telkens een lijntje verschijnt dat aan geeft waar je zit. Misschien heeft men de bookmarks iets verder uit mekaar gezet om dat lijntje een plaats te geven ?

Bijdrager
    mowat

Niemand hetzefde probleem na die laatste firfox update ?
    Ik begon al aan mijn eigen gezichtsvermogen te twijfelen maar ik heb dat even uitgetest met mijn andere mac , waar identiek dezelfde dus evenveel bookmarks in de bookmarkszijbalk staan en ik heb dit even met een meetlatje uitgemeten.
    Op de ene iMac ( met 47.01 ) nemen de bookmarks een lengte van 22 cm in beslag.
    Op de andere iMac met 48.01 is dat plots 33 cm.
    Dus daarom kunnen ze er op de tweede mac natuurlijk allemaal niet meer op want daar hebben ze 11 cm meer ruimte nodig.
    Geen ramp , maar wel vervelend.
    Ik heb ook al eens in about:config gezocht maar vind daar ook geen oplossing.
    Niemand die een idee heeft ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.