11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Borg

Firefox 3.6.6 crasht

Gisteravond de nieuwe Firefox 3.6.6 gedownload, maar bij het opstarten crasht deze telkens weer. Firefox 3.5.10 maar weer geïnstalleerd, die werkt zonder problemen.
    Heeft iemand dit probleem ook onder OS X 10.6.4?

Bijdrager
    JaNiintendo

Nee, geen last van hoor. Probeer het eens opnieuw? Of, als dat niet werkt, alle Firefox bestanden verwijderen. (Je raakt wel al je bookmarks en geschiedenis kwijt) En download Firefox 3.6.6 weer.

Bijdrager
    Borg

Ik heb ’t al opnieuw gedownload en ge├»nstalleerd, maar krijg hetzelfde probleem: Firefox icoon stuitert in m’n dock en verdwijnt dan, zonder Firefox te openen.

Bijdrager
    Pieterr

Kijk eens in de Console logging waarom het mis gaat.
    .
    Ik draai ook Firefox 3.6.6 op 10.6.4 op meerdere Macs, zonder problemen (tot nu toe).

Bijdrager
    1984

Gisteravond ook de nieuwe Firefox 3.6.6 gedownload,kreeg wel het advies op de site van FF om Adobe Flash te updaten (stond er met grote letters) ik zou zeggen probeer dat eens http://www.adobe.com/software/flash/about/

Bijdrager
    Borg

Ik heb de nieuwste versie van Flash, 10,1,53,64. Daar kan ’t niet aan liggen…
    Waar vind ik de console logging?

Bijdrager
    1984

Hulpprogramma”s > Console

Bijdrager
    Edwin

Begin eens om FireFox in safe-mode te starten. Grote kans dat een plugin de bottleneck is.

Open een terminal en voer de volgende code uit:

/Applications/Firefox.app/Contents/MacOS/firefox-bin -safe-mode
    Bijdrager
    Quinn Quality

Ik heb alleen bij het opstarten van Firefox 3.6.6 dat het programma vraagt om toestemming om 2 fonts te mogen gebruiken uit mijn font bieb. Stone Sans Os ITC TT Bold en Stone Sans Sem OS ITC Semi. En dat elke keer wanneer ik Firefox opstart. Ik vink elke keer het keuze vakje “toestaan” maar dat helpt niets. Ik ga graag terug als dat de oplossing is.

Bijdrager
    JaNiintendo
    1984 op 28 juni 2010

Gisteravond ook de nieuwe Firefox 3.6.6 gedownload,kreeg wel het advies op de site van FF om Adobe Flash te updaten (stond er met grote letters) ik zou zeggen probeer dat eens http://www.adobe.com/software/flash/about/

Dat gaat voor hem nogal moeilijk, aangezien Firefox nauwelijks start.

Bijdrager
    Quinn Quality

Heb ik ook gelijk gedaan, na installatie. Maakte helemaal niks uit.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.