10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroenjeroen

Firefox

Is het normaal dat Firefox zoveel geheugen gebruikt (in vergelijking met Safari)?

Bijdrager
    1984

Sluit Firefox eens af en start hem weer op…..en kijk dan weer eens:|

Bijdrager
    majorB

Het zal liggen aan al je plug-ins in Firefox.
    Ik draai nu versie 3.o Beta en verbruik ca 36MB

Bijdrager
    Jeroenjeroen

Ik gebruik 0 plugins en het is eigenlijk altijd zo..

Ik zal em er eens afgooien en dan opnieuw downloaden.

Edit: 45 MB nu:D Opgelost dus

Bijdrager
    n8n

ALs je toch geen plugins gebruikt kan je net zo goed overstappen op Camino, zelfde render engine maar sluit beter aan bij OS X

Bijdrager
    CMD-Z

klopt, maar voor iedereen die geen plugins/add ons gebruikt:

Probeer de mouse gestures eens.

Je bent verkocht!

Bijdrager
    Rapatski

Ah joh, kan altijd erger.

[size=9:1d9c2b23fc]rechterklik > bekijk afbeelding voor leesbare tekst.[/size:1d9c2b23fc]

Bijdrager
    Jeroenjeroen
    ”n8n”

ALs je toch geen plugins gebruikt kan je net zo goed overstappen op Camino, zelfde render engine maar sluit beter aan bij OS X

Hoe bedoel je precies dat ie beter aansluit bij OS X? Qua uiterlijk of op meer gebieden?

Bijdrager
    Oppie
    ”Jeroenjeroen”

Is het normaal dat Firefox zoveel geheugen gebruikt (in vergelijking met Safari)?

Wat zou ‘normaal’ kunnen zijn?
    En uiteindelijk: waarom zou je je er druk over maken?

Bijdrager
    Switch
    ”Jeroenjeroen”
    ”n8n”

Hoe bedoel je precies dat ie beter aansluit bij OS X? Qua uiterlijk of op meer gebieden?

Camino (browser)
    Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Camino is een webbrowser specifiek ontworpen voor Mac OS X. De browser wordt ontwikkeld door het Camino Project, een ‘gemeenschaps’ organisatie. Camino is volledig gebaseerd op Mozilla’s Gecko technologie, welke ook de basis vormt van de Firefox webbrowser, en maakt gebruik van de grafische gebruikersomgeving Cocoa. Camino is vrijgegeven onder licentie MPL.

Ik gebruik BonEcho: exact Firefox, alleen geoptimaliseerd voor Intel Macs. Dus gewoon Firefox met een sausje, werkt prima!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Firefox 2

Ik heb hier niets anders dan een vastlopende firefox 2.
    Moet anders niets doen dan force quit! En dit telkens met php based websites.

Nog iemand ervaringen in die zin, en is er een oorzaak bekend?

Ik heb deze versie alvast weer gedeleted en opnieuw versie 1.5 geinstaleerd, want zo kon het niet meer verder !!

Johny

Bijdrager
    benj1989

hier geen problemen….
    wat meer gegevens over je mac en os versie graag;)

Bijdrager
    Steff
    ”tridee”

Ik heb deze versie alvast weer gedeleted en opnieuw versie 1.5 geinstaleerd, want zo kon het niet meer verder !!

Met spotlight alles met “Firefox” verwijderen. Prullenbak leegmaken en daarna opnieuw installeren.
    Het werkt dan weer exact hetzelfde alsof je het voor het eerst installeerd op uwe Mac.

Ikzelf gebruik gewoon Safari dus weet niet waarom dit probleem zich voordoet, wellicht mozilla.com raadplegen.

Bijdrager
    PietjePuk

We hebben al een topic over Firefox 2. Om het overzichtelijk en centraal te houden graag daar verder in gaan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.