30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 55)
  • Q:
    Bijdrager
    Fonzie

Finding Nemo Aquarium Screensaver

Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend, op mijn vrije morgen, eens even de tijd genomen om de aquarium scene van de bonus DVD van Finding Nemo om te zetten in een screensaver. Na een hoop gepruts is het me dan toch gelukt, met behulp van HandBrake 0.7.0 en iScreensaver Designer 3. Hij loopt zelfs!!! (ik bedoel dat als hij is afgelopen dat hij dan weer opnieuw begint)

Trots op dit resultaat heb ik er een torrent van gemaakt en op een site gezet waarvan ik hier de naam niet mag noemen, omdat ze daar ook iets minder legale spullen voor de mac delen. (die site waar je tot voor kort alleen maar lid van kon worden als je uitgenodigd werd, nee niet gmail…)

Graag zou ik “mijn creatie” ook met de leden hier delen, maar ik heb geen webruite om het betreffende torrent bestandje met jullie te delen. Iemand een goed idee?

Grt, Fonzie

Edit:
    KarelWillem heeft een plekje vrijgemaakt: http://www.freestyle4all.nl/nemo.torrent Ctrl+klik en dan “Bewaar gekoppeld bestand als…”

Edit2:
    Als het goed is doet deze het wel: http://www.geocities.com/jensnice/fnss.zip Hopelijk zijn we niet al te snel over de max. data per uur heen….

Bijdrager
    KarelWillem

Je mag hem wel bij mij neerzetten, ik heb ruimte genoeg voorlopig.

PB of mail maar even. Ik ben ook wel heel benieuwd naar die screensaver.

Gast
    Anoniem

…en als dat klaar staat, wil ik graag wel een link ontvangen naar die torrent file…

Leuk voor de kids!

:-)

Gast
    Anoniem

Mag ik ‘m ook? :D

Bijdrager
    iAgree

Klinkt leuk idd ben ook benieuwd;-)

Bijdrager
    sedikit

Hij staat bij mij al te downloaden!

Bijdrager
    Hobbes

Je mag hem naar mij ook sturen wil hem ook wel eens zien en hopelijk gebruiken

Bijdrager
    Brimme

ik heb hem gedownload maar wat voor een bestand is het ? er staat geen extensie achter. ik heb er .saver achter gezet maar ik krijg hem niet aan de praat

Bijdrager
    Fonzie

Het is een installer, bij mij heeft hij ook geen extensie, dus dat klopt wel. Het is gewoon dubbel klikken op het icoon en de installer start. Tenminste, dat is de bedoelling…

Bijdrager
    kontheur

Linkje + uitleg please! Lijkt me leuk….!

Groetuh frank

Bijdrager
    Brimme

nee krijg hem niet aan de praat, iemand anders wel >?

Bijdrager
    kontheur
    ”Brimme”

Als je me ff een linkje zou kunnen geven kan ik ook ff proberen of ik hem aan de praat kan krijgen.

Bijdrager
    Hobbes
    ”kontheur”
    ”Brimme”

Als je me ff een linkje zou kunnen geven kan ik ook ff proberen of ik hem aan de praat kan krijgen.

Mag mij ook een linkje sturen

Bijdrager
    Brimme
    ”Fonzie”

Trots op dit resultaat heb ik er een torrent van gemaakt en op een site gezet waarvan ik hier de naam niet mag noemen, omdat ze daar ook iets minder legale spullen voor de mac delen. (die site waar je tot voor kort alleen maar lid van kon worden als je uitgenodigd werd, nee niet gmail…)

Graag zou ik “mijn creatie” ook met de leden hier delen, maar ik heb geen webruite om het betreffende torrent bestandje met jullie te delen. Iemand een goed idee?

Grt, Fonzie

dus ik kan het linkje je niet geven

Bijdrager
    sedikit

Hier van alles ook geprobeerd: niet open twe krijgen.

Bijdrager
    Fonzie

KarelWillem heeft het torrent bestandje een plaats gegeven waar we er allemaal bij kunnen.http://www.freestyle4all.nl/nemo.torrent Ctrl+klik en dan “Bewaar gekoppeld bestand als…”

Dank aan KarelWillem

Bijdrager
    Hobbes

Critical: Aborting the torrent as it was rejected by the tracker while not connected to any peers. Message from the tracker: too many connections – requested download is not authorized
    dat is wat ik krijg

Bijdrager
    Fonzie

Frapant, dat de installer niet open wil. Hier heb ik het op 3 verschillende mac’s geprobeerd en alles werkt gewoon naar behoren, ook op de mac’s zonder het programma waar mee ik het in elkaar heb gezet, dus dat kan het ook niet zijn. Zijn er al mensen bij wie het wel werkt?

Bijdrager
    kontheur

als ik er dubbel op klik vraagt hij naar het programma. Als ik hem opsla als .saver bestand gebeurd er ook niets… STRANGE!!

Bijdrager
    Brimme

dat heb ik dus ook ! gelukkig het ligt niet alleen aan mij

Bijdrager
    Hobbes

Hij wil nog steeds niet downloaden wat moet ik doen:x
    Het blijft deze error:

”Critical: Aborting the torrent as it was rejected by the tracker while not connected to any peers. Message from the tracker: too many connections – requested download is not authorized”

Moet je hiervoor toch een account hebben??

Bijdrager
    yvinhei

Ik heb Finding Nemo gedownload… Maar ik kan er weinig mee. :roll:

Bijdrager
    lensco

Waarom ook een installer? Is er wat mis met een good ol’ zip?

Bijdrager
    Hobbes
    ”lensco”

Waarom ook een installer? Is er wat mis met een good ol’ zip?

Dat zou inderdaad beter zijn ik krijg hem namelijk niet gedownload eb kriijg geen hulp :cry:
    PS.; is het geen good olD zip :innocent:

Bijdrager
    Hobbes

Oke het gaat weer hij is bezig met downloaden!!

Bijdrager
    Hobbes

Neee nu is hij halfverwegen gestopt met dit bericht

Critical: Aborting the torrent as it was rejected by the tracker while not connected to any peers. Message from the tracker: too many connections – requested download is not authorized

Moderator
    Night

ik heb hetzelfde bericht…. erg hinderlijk

kan je ‘m niet via een andere tracker aanbieden?

Bijdrager
    Hobbes
    ”Night”

ik heb hetzelfde bericht…. erg hinderlijk

kan je ‘m niet via een andere tracker aanbieden?

Of gewoon een .zip file op je website zetten:oops:

Bijdrager
    KarelWillem

Hij staat bij mij al een uur op 28.5 Mb met 0 seeds. Ik haat bittorrent!

Bijdrager
    mvdbent

Hierbij M’n Exucces

Maar nog steeds zoekende naar een oplossing

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 55)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.