12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    JeroenXC

Finder voor Windows

Ben een omgekeerde switch aan het doen.

Mijn Mac mini vertoont steeds meer kuren en de Mac mini die nu te koop is, is zwaar verouderd.

Dus staat er weer een Windows bak hier, Windows 10 bevalt redelijk alleen verkenner is een ramp.

Heb al wat zitten zoeken en zelf niks kunnen vinden maar misschien mis ik het wel.

Is er een finder achtige app voor Windows?

Bijdrager
    feek

Dé verkenner voor Windows is en blijft Total Commander

Bijdrager
    penseel

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Waarom denk je dat, zal het maar op ik houden, voor Apple hebben gekozen.?

BTW, er zijn nog zat andere Mac’s te koop buiten de mini…

Er is ook nog steeds Hackintosh!

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden geleden door  JoopJoopJoop.

Bijdrager
    gipsman

Voorwaarts naar het windows forum.

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>JeroenXC op 17 januari 2018 om 14:39</p>
    Ben een omgekeerde switch aan het doen.

Mijn Mac mini vertoont steeds meer kuren en de Mac mini die nu te koop is, is zwaar verouderd.

Heb je wel SSD schijf erin gezet? Dat kan behoorlijk schelen. De Late 2012 MacMini’s doen het erg goed. (die van eerder geen ervaring)

Bijdrager
    bunny

Zodra je op het windows toets drukt kan je al het programma typen of document wat je zoekt. Hiervoor heb je geen extra software voor nodig.

Bijdrager
    JeroenXC

Ok, was te proberen hier, maar het windows – apple gebeuren zit nog diep blijkbaar:-)

Bijdrager
    JeroenXC

<p class=”cite”>bunnyboy op 18 januari 2018 om 15:35</p>
    Zodra je op het windows toets drukt kan je al het programma typen of document wat je zoekt. Hiervoor heb je geen extra software voor nodig.

Dat weet ik, en werkt beter dan spotlight (ook mijn NAS wordt nu meegenomen)

Maar vooral de kolommen in Finder vind ik handig, als ook het snel mijn foto’s kijken mis ik in verkenner.

Bijdrager
    JeroenXC

Er zijn zeker nog andere Macs, maar de enige echt up tot date mac is de iMac pro en dat gaat me net ff te ver.

Dan zijn de 5k iMacs die redelijk uptodate zijn maar ik heb hier een heel fijn scherm staan dus geen behoefte aan een iMac en dan blijft er helaas niet veel over bij Apple.

Windows 10 is zo slecht nog niet maar mis een paar zaken uit MacOS, wellicht ga ik er een Hackintosh van maken. Maar als er een Finder achtige app voor W10 zou zijn dan zou ik al een eind op weg zijn.

Bijdrager
    hatolex

Zoals Feek eerder opmerkt, TotalCommander, geweldig programma veel beter dan de  verkenner van Win10 of Finder van Apple.

Bijdrager
    JeroenXC

Heb TotalCommander geprobeerd, maar neen is het niet voor mij.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.