5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Lambertini

Finder

Ik ben in Finder aan het werken met kolonnen verticaal naast elkaar.
    Kolon 1 : Rock
    Kolon 2 : Diverse mappen 70’s 80’s 90’s…
    Kolon 3: Mp3’s van de diverse mappen

Als ik een mp 3 uit map 90’s wil verslepen naar de map 70’s dan kom je in de lijst met 70’s mp’s terecht.
    Is er de mogelijkheid dat je bronmap waaruit je Mp3 versleept blijft staan na het wegslepen van een mp3 naar een andere map ?
    Waarom ? Omdat ik in de bronmap nog nummers wil wegslepen naar andere mappen en ik dan telkens terug naar lijst moet gaan waar ik “aan het opruimen” ben. Het gaat om een lijst met 2500 nummers, vandaar…

Bedankt !

Bijdrager
    MouseMighty

Alt ingedrukt houden, dan kopieer je;-) Maaarrrrr waarom in zoveel moeite doen? Gebruik iTunes. Laat die desnoods map voor map importeren, ruim op, classificeer in iTunes en klaar.

Bijdrager
    Dick de Roos

Een colonne is een rij militaire voertuigen.
    Een kolom is een verticale rij met data.

Verder ben ik het met @MouseMighty eens: verslepen met behoud van de bron (kopiƫren) is slepen met ingedrukte alt-toets.

Bijdrager
    Lambertini

Inderdaad maar ik zou graag lijst die ik aan het bewerken ben (door daaruit te verslepen) laten openstaan. Te verslepen bestand moet er niet blijven staan (dus niet gecopyd worden).
    Finder opent steeds lijst waar mp3 werd in gedropt.
    Ik zou willen dat lijst waar ik uit heb versleept blijft openstaan. Kan dat ?

Bijdrager
    MouseMighty

Zet er gewoon eenzelfde Finder venster naast? En sleep dan van de ene venster naar andere? Maar nogmaals, bespaar je de moeite en gebruik iTunes.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.