9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager

Find My iPhone minder batterij laten gebruiken.

Goedemiddag,

Mijn iPhone was gestolen 1,5 maand geleden, hier nog even het topic:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-4-gestolen

Ik zou nu graag weer Find My iPhone aanzetten, alleen dat gebruikt veel batterij, hoe is dit op te lossen?
    Ik las ergens dat het opgelost kon worden.

Bijdrager
    Chorro

Ik ken geen manier dat het minder stroom kost, misschien dat Google je helpt? Of las je het ergens op papier?

Bijdrager

Nee ik las het hier in het Topic ergens!

Edit:

cailin op 17 december 2010

Nee, hij vind je iPhone als hij aan staat. Maar FMiP hoeft niet te draaien. Sterker nog, FMiP heeft niets te maken met de vindbaarheid omdat dit via MobileMe gaat.

Dat je accu zo snel leeg ging toen je FMiP permanent aan had staan is helemaal niet gek. Je liet namelijk de software elke minuut je iPhone opzoeken mbv GPS. Dit vergt niet alleen GPS, maar ook data verkeer.

Dit was wat ik bedoelde, maar hoe zet je dat uit?

Bijdrager
    stavos
    Bijdrager
    Xcode

Ik heb zelf de applicatie alleen gebruikt om Finder My iPhone te activeren. Daarna heb ik de applicatie weer verwijderd om geen ‘sporen’ achter te laten. Heb verder geen problemen met het stroomverbruik ondervonden dus het is een mogelijkheid die je eens zou kunnen proberen.

Bijdrager
    Oppie

Martijn, er klopt niks van het verhaal dat het de accu leeg trekt. Punt.

Wat je goed uit elkaar moet houden is de instelling (om betreffend apparaat terug te vinden) en de app om te kijken waar de aangemelde devices zich bevinden.
    En aan die app heb je natuurlijk niks als dat apparaat is gestolen. Wel aan de instelling, want dan kun je op een ander apparaat of Mac/pc zien waar het ding is.
    Snap je?

Bijdrager
    mwlk

Find my iPhone zet je aan in:
    <Instellingen> Mail,Contacten,Agenda> Accounts: MobileMe
    Boven de knop Verwijder account kun je Zoek mijn iPhone aan- of uitzetten.
    Het is geen App en dit belast bij mij totaal mijn accu niet.

Succes! Monique

Bijdrager

Ik ben benieuwd, heb de App verwijderd, we zullen zien! Had echt het gevoel dat de batterij sneller leeg ging. Maar goed het is nu 1,5 maand geleden dat ik mijn iPhone vast had, ik kan nu nog even niets zeggen voor de rest over het batterij gebruik, dus ik zal dit topic wel updaten met mijn ervaringen.
    Misschien dat het nu wel goed gaat.

Bijdrager
    Xcode

Let er wel even op dat het werkt… Ik weet niet wat voor handelingen je gaat ondernemen als je eindelijk je iPhone terug hebt… maar het is wel even handig om het te testen natuurlijk. Succes met het terugkrijgen van jouw iPhone trouwens, heb je frustrerende verhaal net even gelezen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.