13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    dennis

Find It 2.0 is uit! Download gratis!

Ik werk al een tijdje aan mijn eigen spel. Het heet Find It. Je doel is op de 5 verschillen te zoeken tussen de 2 plaatjes die je ziet op je scherm.
    Find It is helemaal gratis en ik zou het leuk vinden als je het even zou downloaden! Dat kan je hier doen :

http://members.lycos.nl/dennisoftware/downloads/findit.sit

Vertel me wat je er van vind!

Bedankt, Dennis

(Systeem moet minstens OSX 10.1 zijn en moet een beeldscherm hebben van 1024 X 768)

(Zelfde bericht als bij spelletjes)

Bijdrager
    WebJ

Erg leuk, mijn complimenten!!

Bijdrager
    New morning

mooi dennis, leuk spel….

Moderator
    Adriaan Mol

Erg leuk, je hebt alleen geen rekening gehouden met grotere schermen!:)

Misschien een not-fullscreen optie maken?

Adriaan

Bijdrager
    dennis

Dat is een goed idee Adriaan! Daar zat ik al een tijdje over na te denken hoe ik het ook voor grotere beeldschermen kon maken, maar dan kwam het probleem hoe ik de achtergrond ook kon centreren.
    Zo hoeft dat natuurlijk niet.
    Hierdoor heb ik weer wat bedacht :D
    Ik ga snel verder aan versie 2.1;)

Bedankt voor de tip! Als iemand nog meer tips heeft, ik hoor het graag!

Dennis

Bijdrager
    MacAttack

Hey leuk spel, mischien toch wel handig om ook de fouten die je gemist hebt aan het einde van het spel weer te geven want het is een vrij moeilijk spel :x :lol: :x

Bijdrager
    dennis

In de volgende versie zal dat waarschijnlijk wel zitten en ook de not-fullscreen. Ook nog een zenuwachtige hartklopping als je bijna geen tijd meer hebt en ook meer foto’s.

Dennis

Bijdrager
    yoann

ja idd tis wel e sjiek spel :lol:

Bijdrager
    dennis

Bedankt, heb em ook op versiontracker gezet en daar waren ze minder enthousiast. Heb een 1.7 gekregen (van de 5).
    Daardoor weet ik wel wat er nog aan veranderd moet worden, ik werk er nog ff aan!

Dennis

Bijdrager
    KeKo

hij’s leuk, beetje een opzet van die touchescreen automaten die je vaker in de snackbar of kroeg ziet staan.
    Wat ik echter zou veranderen is de de marche, van de klikplek, di is misschien iets te klein en sorry dat ik het moet zeggen, maar de muziek is bagger. De oplossing aan het einde is trouwens een goed idee, ze zijn namelijk neit even makkelijk altijd…
    erg leuk gedaan

Bijdrager
    dennis

Heb de muziek ook niet zelf gemaakt, maar heb daarom ook de optie toegevoegd om een mp3tje af te laten spelen.
    Ik heb het idee inderdaad van de photoplay kasten, ben echt verslaafd aan die dingen :wink:

Dennis

Bijdrager
    Mr Cr00b

wel lachuh spelletje, alleen het is tamelijk moeilijk :o , en ik ben niet iemand die het dan tigkeer gaat proberen om het tweede level te halen ( tis me overigens 1 x gelukt 8) ) maar zekers wel vet gemaakt !

full-screen mode hoeft van mij niet ( zou wel cool zijn ) maar de beeldverzettingen zijn wel irri :oops:

Groeten,

Mr Cr :apple: :apple: b

Bijdrager
    Hanhart

Zeer tof spelletje, alleen raar dat mijn eerste foto die beer was en de derde (natuurlijk in hetzelfde spelletje) weer die van die beer was.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.