7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    addyboy

Financiële software en Rabobank

Hoi allemaal,

Ik zoek software waarmee ik mijn uitgaven en inkomsten mooi overzichtelijk kan zien. Ik gebruik rabobank en rabobank kan helaas alleen maar .csv .asc en ascii exporteren. Heeft er iemand tips voor mij? Het is me gelukt data te importeren in ifinance maar vindt dit geen handig programma.

Thanks voor de hulp!

Geblokkeerd
    Bento

Numbers
    Bento
    Filemaker
    Excel

Bijdrager
    addyboy

Thanks! Ik zoek echter naar iets wat er meer specifiek voor gemaakt is zodat ik van die fijne grafiekjes krijg en dat een bepaald rekeningnummer automatisch wordt herkend als mijn werkgever etc

Bijdrager
    Ernste

MacBankBase misschien? Ik ken het zelf niet. Omschrijving:

“MacBankBase is het geheugen voor digitaal bankieren. Je kunt de downloadbestanden met rekeninggegevens van je bank inlezen, bewaren, verrijken met trefwoorden, sorteren en doorzoeken.
    MacBankBase is bedoeld om overzicht te bieden bij je belastingaangifte en je boekhouding, maar is geen administratiepakket. Ook is het geen software om actief te bankieren: je kunt geen overschrijvingen voorbereiden.” Te vinden onderaan deze pagina.

Bijdrager
    wwgnr

afas personal, huishoudboekje online. Heel gemakkelijk om overzicht te houden en automatische rekeningnummer herkenning. Boodschappen van de albert heijn of jumbo bijvoorbeeld worden automatisch als boodschappen herkend. Die van m’n werkgever (kleine eenmanszaak) als salaris enzovoorts..

afaspersonal.nl geloof ik

Bijdrager
    addyboy

MacBankBase gaat hem denk ik niet worden maar ik ga wel even kijken naar afaspersonal, ziet er wel goed uit! Mocht er iemand iets beters weten hoor ik het graag:)

Bijdrager
    Steven Paul

iBank werkt ook goed, je moet alleen even de .mut bestanden van Rabobank in Qif converter (gratis progje) slepen om te kunnen importeren in iBank.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.