-
Q:
Financiële software en Rabobank
Hoi allemaal,
Ik zoek software waarmee ik mijn uitgaven en inkomsten mooi overzichtelijk kan zien. Ik gebruik rabobank en rabobank kan helaas alleen maar .csv .asc en ascii exporteren. Heeft er iemand tips voor mij? Het is me gelukt data te importeren in ifinance maar vindt dit geen handig programma.
Thanks voor de hulp!
MacBankBase misschien? Ik ken het zelf niet. Omschrijving:
“MacBankBase is het geheugen voor digitaal bankieren. Je kunt de downloadbestanden met rekeninggegevens van je bank inlezen, bewaren, verrijken met trefwoorden, sorteren en doorzoeken.
MacBankBase is bedoeld om overzicht te bieden bij je belastingaangifte en je boekhouding, maar is geen administratiepakket. Ook is het geen software om actief te bankieren: je kunt geen overschrijvingen voorbereiden.” Te vinden onderaan deze pagina.afas personal, huishoudboekje online. Heel gemakkelijk om overzicht te houden en automatische rekeningnummer herkenning. Boodschappen van de albert heijn of jumbo bijvoorbeeld worden automatisch als boodschappen herkend. Die van m’n werkgever (kleine eenmanszaak) als salaris enzovoorts..
afaspersonal.nl geloof ik
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.