6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Hermanh

Final Cut X

Hallo forum leden,

Vorige week Final Cut X aangeschaft bij de Applestore. Mooi programma naast mijn FCP 3.
    Alleen heb ik wel een heel vervelend fenomeen. Na een ruwe montage, wil ik een fine tuning doen. Maar nu treed het volgend probleem op, dat iedere keer als ik een crossover oid wil doen, dan stopt het programma meteen. En moet ik het opnieuw opstarten. De Applestore geeft aan, gewoon opnieuw installeren, dan is het wel opgelost! Reeds 4 maal opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand ervaring hiermee???

Herman:slant:

Bijdrager
    arjankamp

Het kan zijn dat final cut versie van jou niet werkt onder bijvoorbeeld Lion of Snow Leopard. Je kunt dit checken door wat door te klikken in de app store bij final cut pro bij de vereisten.

Bijdrager
    Hermanh

Zou met mijn iMac gewoon moeten werken!
    Werk met Snow Leopard 12 Gb geheugen en een Intel Core 2 Duo 3.06 GHz.

Bijdrager
    Qmagic

Is het probleem op ieder willekeurig stukje video? Of alleen op 1 video bestandje (bron materiaal)?

Inactief
    Anoniem

Wat bedoel je precies met oid? Treedt het probleem op bij alle overgangen of bij bepaalde?

Heb je al geprobeerd om FCP opnieuw te downloaden en dan opnieuw te installeren? Misschien is de download niet helemaal goed gegaan.

Bijdrager
    Hermanh

Inmiddels opgelost!!!
    Na een upgrade, waren alle problemen verdwenen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.