7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MarkoZ

Final cut transitions probleem.

Bijdrager
    MacZero

Zo te zien heb je aan het eind van de 1e clip in het laatste plaatje niet genoeg media meer over in je source clip. Om een transition van 1 seconde tussen clip 1 en 2 te maken heeft clip 1 13 frames extra aan het eind nodig en clip 2 13 frames extra aan het begin.

In jou geval probeer je een transition van 6 frames op die plek te plakken, dan heeft clip 1 dus 3 frames extra nodig aan het eind en heeft clip 2 dus 3 frames extra nodig aan het begin om goed over te kunnen vloeien.

Probeer maar eens om op de plek van de transition clip 1 en 2 wat in te korten, dan kun je waarschijnlijk wel een langere transition maken.

Good luck!

Bijdrager
    MarkoZ

Hij wil de dip to collor dissolve alleen maar bij bestand doen waar hij infade niet bestand waar hij uit fade.

bij op punten 1 werkt de copy past van de transittion wel maar bij punt 2 niet ook nieuwe aan maken werkt niet hij pakt gewoon niet die overlap maar enkel infaden doet hij outfaden
    niet.

ook als ik achter laatste bestand nog iets plak kan ik die transition niet maken.

Wie kan me helpen ik heb het echt snel nodig.

Bijdrager
    MarkoZ

Nu merk ik dat het helemaal niet meer werkt ook als ik een nieuw project aan maak met andee filmbeelden krijg ik het ook niet meer voor elkaar.

wie weet her probleem?

Bijdrager
    MarkoZ

Opgelost!

Bijdrager
    MacZero

Nice!
    Vertel alleen even hoe je het nu opgelost hebt, dan scheelt anderen een hoop tijd mochten ze tegen hetzelfde probleem aan lopen.

Bijdrager
    ARVK

MarkoZ

Ik heb een zelfde soort probleem,
    Wat was bij jou de oplossing?

THX

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.