8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    pauldevreugd

final cut pro x –share — werkt helemaal niet

hallo heb pas het programma final cut pro x gekocht ,een film gemaakt en die wil ik delen maar share ,maar die reageert niet ik kan hier niks aanklikken

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.

Heb je de laatste versie 10.0.5?
    Je hebt het project geselecteerd?

Bijdrager
    pauldevreugd

ja vier weken ,oud via de store.
    En het project staat klaar in de timeline

Bijdrager
    Hansi2124

Sluit FCP X af en herstart je Mac eens. Probeer het daarna nog een keer met Share.

Edit:
    Heb je je schijfbevoegdheden ook al hersteld in Schijfhulpprogramma?

Bijdrager
    Quinn Quality

Ik heb het zelfde probleem op 2 MacPro’s gehad. Een tijdje op het net gezocht en meerdere met de zelfde problemen gevonden. Tot nu toe de enige oplossing: FCP X compleet verwijderen (is niet meer zo ingrijpend als met FCP 7) en opnieuw via de app store installeren. Mocht de app store aangeven dat het programma € 239,- kost, geen zorgen, met de zelfde inlog en ww herkent de app store de registratie en wordt het programma wederom netjes geïnstalleerd. Hierna is het probleem over. Het is een bug in 10.0.5.

Bijdrager
    Quinn Quality

wel nog even de paar preferences weer in je eigen stand zetten (sorry, vergeten te melden)

Bijdrager
    Quinn Quality

nog een aanvulling. Wees niet ongerust, FCP X verwijderen, heeft geen invloed op je events of projecten, deze blijven gewoon intact. Event manager is trouwens een aanbeveling, houdt een goed overzicht over de projecten en events en zorgt dat het interne geheugen niet teveel belast wordt door meerdere events.

Bijdrager
    pauldevreugd

nou heb alles geprobeerd maar niet van alles mocht baten.
    als ik in mijn project library een ander film aanklik om te sharen opent share wel helemaal met alle keuzes
    de film die ik heb gemaakt duurt rond een uur met 60 p en 1080phd

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.