10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    dragondcelet

Final Cut Pro X Missing camera gaat niet weg

Hallo iedereen

Ik zit met nogal een vervelend probleem. Ik heb een een nieuwe camera gekocht de Nikon D5200 voor mijn YT-kanaal. Ik wou vandaag me eerste video opgenomen met deze camera editten, ik haal de SD-kaart uit de camera en doe het in men mac. Na het monteren wou ik men video exporteren en dan krijg ik een bericht dat de media nog op me kaart staat. Ik heb echt alles geprobeerd geloof me en niks werkt. Ik wou vandaag naar de apple support bellen maar mijn final cut is eigenlijk een illegaal gedownload. Ik weer nit wat ik moet doen.

Hiet iemand hier nog een oplossingen of zal ik het er toch op wagen en naar Apple bellen?

Bijdrager
    janbertwedman

Oplossing: FCPX legaal kopen!

Bijdrager
    caers_bart

Clip selecteren>File>Import>reimport from camera/archive>bestanden selecteren die je mist.

Bijdrager
    caers_bart

Zelfs met een legale versie kan je het probleem hebben natuurlijk… dus een echte oplossing is dat niet:-P

Bijdrager
    OMT-fan

Je moet ook de clipvan de SD-kaart eerst naar de library kopiëren voordat je gaat bewerken!

Bijdrager
    dragondcelet

Heb ik al geprobeerd dan krijg ik een de melding dat er geen camera of archief gevonden is

Sorry ik ben een student en €300 is nogal duur voor me

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Een Ferrari is nogal duur voor me, dus ik steel er maar een. Mooie wijze van denken.:roll:
    Als je Apple moet bellen voor zoiets simpels kan je misschien beter Movie gaan gebruiken, dat staat standaard op je Mac.

Bijdrager
    Hansi2124
    dragondcelet op 10 juni 2016

Heb ik al geprobeerd dan krijg ik een de melding dat er geen camera of archief gevonden is

Je weet om te beginnen al te weinig af voor dit Pro-programma….. Heb je al geprobeerd om het sdhc-kaartje uit je Mac te halen via de gebruikelijke procedure en er dan weer in te stoppen als FCPX open staat?
    Dan zie je als het goed is dat er een importeerscherm naar voren komt. Dan klik je dus je sdhc-kaart aan en de clips die hierop staan om te importeren.

Bijdrager
    dragondcelet

WaffleI
    ik had FCPX nodig voor een schoolopdracht (een youtubekanaal) imovie vond ik e beperkt

Hansi2124

Ik ben mss geen pro maar ik weet zelf ook hoe ik een video moet importeren zover was ik al

Bijdrager
    janbertwedman

iMovie beperkt?
    Ga daar eerst maar eens vol aan de gang, je zult je verbazen wat het allemaal kan, zeker voor een school YouTube filmpje.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.