9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Marcel

Final cut Pro X

Na installeren FCP klapt hij er gelijk uit, ik heb de prefs en zo al gedeletet maar het lukt gewoon niet. Wat kan de oorzaak hier van zijn ? Voor de rest geen problemen en etrecheck geef took niets aan

Marcel

Bijdrager
    Rini

Misschien dat je hier wat mee kunt.

f FCPX won’t launch or hangs or crashes on launch,
    the first thing to try is to try to launch FCPX with a new Library. Hold down the option key while launching FCPX and create a new blank Library. If it launches OK then the problem is not the FCPX app but likely lies with one of your Libraries or external drives.

Disconnect all external drives. I’ve had problems launching FCPX with multiple external drives mounted. Disconnect all external drives and try again.

Try to replicate the problem when logged in as a different User.
    This will let you know if there is a problem with your user account (fonts, 3rd party plugins are usual suspects).

01) Update FCPX to version 10.1.3 via the App store.
This update includes bug fixes and improves FCPX performance and stability.

Bron:
    http://fcpx.tv/troubleshooting.html

Bijdrager
    Marcel

Van de externe schijven had ik nog niet geprobeerd, wel een nieuwe lib met de option key . Ik ga het proberen

Marcel

Bijdrager
    Marcel

Niet gelukt, alles geprobeerd wat van Rini

Marcel

Bijdrager
    janbertwedman

FCPX verwijderen en opnieuw installeren?

Bijdrager
    Marcel

Heb ik gedaan maar direct klapt hij eruit. Dit is gebeurd na de update van Sierre, daarvoor geen probleem.

Marcel

Bijdrager
    Hermanh

Hallo allemaal

Ik reageer ook even op bovenstaand probleem. FCPX 10.2.1 draai ik momenteel, en voordien geen problemen, maar de laatste tijd bij iedere handeling gaat het gekleurde balletje draaien. FCPX heeft altijd goed gedraaid, nog nooit problemen gehad, maar nu ineens wel.

Ik kan wel gewoon opstarten, maar als ik een actie wil uitvoeren, dan gaat meteen het balletje draaien.

Heeft iemand daar iets als oplossing voor?

Moderator
    Mac Daddy

Het lijkt mij handiger als we in je eigen topic je probleem bespreken Hermanh. Gezien jouw probleem niet exact hetzelfde is als die van de topicstarter.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  Mac Daddy.

Bijdrager
    Hermanh

Sorry Mac Dady

Je hebt gelijk… Maar weet iemand de oplossing voor mijn probleem?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.