5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    RiFF

Final Cut Pro: Ondertitels maken

Hoi,

Ik heb wat South Park afleveringen en daar wil ik graag ondertitels aan toevoegen. Kan dit met Final Cut Pro? En zo ja, hoe?

Thanks,

RiFF

Geblokkeerd
    Carp

Zoekfunctie raadplegen,Zoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie raadplegenZoekfunctie

Bijdrager
    RiFF

Bedankt voor je zeer nuttige antwoord:)

Geef me aub even de zoekterm waarop je hebt gezocht, en waarmee je op het topic uitkwam waarin dit wordt behandeld, leer ik ook nog wat!

Geblokkeerd
    Carp

Ja dat kan ik me nou weer wel voorstellen,…een lastige vraag weer…..ik zou het proberen met ‘ondertitels’…..zijn hooguit 6 pagina’s vol. 8)

Bijdrager
    cdeleeuw

Ander advies: niet doen!

Als je ze in FCP in de film zet krijg je ze er nooit meer uit, want ze worden als het ware ‘in de film gebrand’. Op een DVD staan subtitles altijd los, zodat je ze met de controls aan en uit kunt zetten (of evt. een andere taal kiezen etc.).

Niet in FCP doen dus, maar in DVD SP of welk programma je ook DVD’s mee maakt.

En als het Divx bestanden zijn die je met ondertitels wilt afspelen, ook dan; niet doen. GEwoon een player zoeken die ondertitels kan afspelen.

Motto: Wat je niet hoeft te doen is mooi meegenomen…
    (Net als alle informatie in andere topics over ditzelfde onderwerp)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.