4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Cashh

Final Cut Pro delen Youtube mislukt

Hallo,

ik heb door de jaren heen al vele malen video’s gedeeld vanuit Final Cut Pro via Youtube.
    Nu probeer ik alleen al een week lang om dit weer te doen vanuit Final Cut, alleen krijg ik steeds de volgende foutmelding: NoLinkedYoutubeAccount.

Het is gewoon hetzelfde youtube account dat ik altijd al heb gebruikt. Heb ik een update gemist waarbij ik mijn account aan FCP had moeten linken? Heeft iemand anders hier ook problemen mee, en belangrijker nog, wat kan ik hier aan doen?

BVD,
    Cashh

Geblokkeerd
    Bento

Is je account door YT verwijderd?

Bijdrager
    Beech

Is je Youtube-account gelinkt aan je Google-account ? En zo ja, heb je een dubbele beveiliging ? Lees anders dit eens.

Open je Youtube-account eens in Safari en controleer of je kanalen hebt geĂ¯nstalleerd zodat je kunt uploaden.

Bijdrager
    Cashh

Bedankt, mijn YT was niet verwijderd, maar hij heeft op een of andere manier een kanaal aangemaakt voor mijn gebruikersnaam en daarmee was mijn account losgekoppeld van mijn mailadres. Ik heb nu voor mijn mailadres alsnog een nieuw kanaal aangemaakt, nu heb ik dus meerdere kanalen, maar hij is in elk geval aan het uploaden.

Dank!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.