5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

Final Cut (prijs) vraagje?

Ik moet voor een van mijn klanten Final Cut Pro 6 kopen.

Nu liep ik net de Appleshop (in de Media Markt) in Eindhoven binnen en zie hem daar voor €1199,- staan alleen heet hij dan Final Cut Studio 2.

Is dit de juiste? (Er werd mij een prijs van 1300 plus Euro opgegeven namelijk)

De doos is een flinke en heeft de kleuren groen, rood zwart.

Snelle hulp word zeer gewaardeerd (anders moet ik weer helemaal terug straks:) )

Bijdrager
    SeaTrue

final cut is niet meer afzonderlijk verkrijgbaar. Enkel het hele Final Cut Studio pakket, waar Final Cut Pro deel van uitmaakt.
    Deze prijs ligt idd rond de 1200-1300€ afhankelijk van waar je die koopt. (let er wel op dat je Final Cut Studio 2 koopt, dat is de huidige nieuwste versie)

Bijdrager
    Jesse

Ik meende dat er binnenkort een nieuwe versie, FCS3 aan zit te komen. Maar ik maak op uit jouw bericht dat je daar niet op kunt wachten?

Bijdrager
    Yvesm007

De prijs klopt allesinds, en zoals er hier door Jesse komt er binnenkort FCS (Final Cut Studio) 3 aan.
    Aan jou de keuze of je je geld hieraan wilt spenderen of niet natuurlijk :)

Bijdrager
    koekiewous

Ik heb hem gekocht vooral ook omdat mijn klant echt deze wilde.
    Heb zelf nog even met Apple gebeld over 3, daar wilde men niets over zeggen, maar er werd wel verteld dat als 3 binnen een maand uit zou komen ik recht had op een gratis upgrade naar 3 of 2 voor 3 mocht omruilen.

Mijn klant wilde dat zelf sowieso niet aangezien zij 2 gewend waren en nieuwe versies graag even lieten voor wat het was het 1e jaar.

Iedereen happy dus.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.