8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Osjcag

Final Cut Express – kopen, of binnenkort nieuwe versie?

Hey,

ik zit er aan te denken om Final Cut Express te gaan kopen. Maar als ik het goed heb, is dat programma inmiddels al 2 jaar oud.

Wat denken jullie: gewoon kopen, of wachten tot de nieuwe versie uit komt?

Alvast bedankt voor de tips!

Oscar

Bijdrager
    Pieterr

Het zal inderdaad niet zo lang meer duren
    voordat er een update komt, vermoed ik. (Maar wie ben ik…:wink: )

Je zou ook nog kunnen kijken naar Adobe Premiere Elements 9 wat net uit is.

Bijdrager
    KingAchille

Vraag is al eens gepasseerd. Een jaar geleden om exact te zijn. Toen schatten de mensen dat het lang meer ging duren, maar ja…
    Heb je het dringend nodig?

Bijdrager
    Osjcag

Bedankt voor de reacties. Ik heb het niet dringend nodig ofzo, maar hoe eerder in huis hoe beter natuurlijk:wink: Was er laatst niet wel een update van Final Cut Pro?

Adobe Premiere Elements 9 ziet er zeker ook mooi uit. Daar zal ik ook eens naar kijken. Al weet ik van Final Cut dat ik er meteen al aardig wat mee zou kunnen; heb er al aardig wat mee geklooid in iWinkels:razz:

Inactief
    Anoniem
    Osjcag op 22 september 2010

Bedankt voor de reacties. Ik heb het niet dringend nodig ofzo, maar hoe eerder in huis hoe beter natuurlijk:wink: Was er laatst niet wel een update van Final Cut Pro?

Uhm, de laatste update van Final Cut Pro was in zomer 2009. Ook nog niet HEEL lang geleden dus. Of ben ik nu in de war met Logic Studio?

Bijdrager
    Osjcag

Misschien ben je in de war met Logic, ik weet nog dat ik die ongeveer een jaar geleden kocht, toen Logic 9 redelijk nieuw was. Dat was wel Express trouwens…

Maar het zou best kunnen dat Final Cut toen ook geupdate is, ik zal eens zoeken op OMT.

Bijdrager
    Hessel89

de pro apps zijn vorig jaar nog vernieuwd dus ik verwacht absoluut geen update anytime soon.

Bijdrager
    Olav Basoski

Heeft iemand enig idee wat Apple gaat doen met de Shake techniek? Zou dat in een nieuwe versie van Motion ingebouwd gaan worden..?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.