4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    brumemail

Final Cut Express FOUTMELDING this project is unreadable

Al een tijdje ben ik bezig met het monteren van een project in Final Cut Express 4.0.
    De laatste keer dat ik het project wou openen kwam deze foutmelding:
    ‘this project is unreadable or may be too new for this version of Final Cut’

Ik heb toen versie 4.0 geupdated naar versie 4.1 van Final Cut Express. Dit werkte niet en ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. :?

Ik werk op een Macbook met Mac OS X 2.16 GHz Intel Core 2 Duo met een geheugen van 1 GB.

Weet iemand hoe ik dit project weer kan openen? :roll:

Bijdrager
    imaccer2

Ik heb hier het zelfde maar ik had wel een legaleversie
    ben snel naar store originele gaan kopen geen problemen meer.

Groetjes

ps anders terug 4,0 installeren en geen update doen helpt ook

Bijdrager
    dnhems

Ik had dat laatst ook, mijn montageset heeft een andere versie als die van een collega, ik moest even zijn project aanpassen en exporteren.
    ik kreeg dezelfde melding maar ik kon kiezen voor de optie om het project toch te openen…(mijn collega zou dan het project niet meer kunnen openen).
    met die optie heb ik het dus opgelost.

ik zou zeggen gewoon terug gaan naar je oude versie en kijk ook of je die melding krijgt.

succes

Bijdrager
    brumemail

Het project kon ik ook al niet openen toen ik versie 4.0 had. Ik heb nog op internet gezocht of het opnieuw installeren van Final Cut Express hielp, maar dat scheen ook niet te werken.:(
    Het project heb ik gewoon op dezelfde Macbook gemaakt. Het enige wat ik vorige keer gedaan had was het project opslaan en mijn Macbook afsluiten. De volgende dag kreeg ik die foutmelding.

Iemand een oplossing?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.