8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Films weg FrontRow

Ik heb in iTunes al mijn films gezet. Deze map kon ik dan via FrontRow aanspreken. Alleen nu kan ik die map nergens meer terug vinden, ik heb alleen Films-> iTunes top movies-trailers-map films. In die laatste map films staat het ook niet, daar staat alleen imovie projects. Komt dit door de laatste update, of zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    Pieterr

En in ~/iTunes/iTunes Music/Movies ? Staan ze daar niet tussen?

Bijdrager
    hamersvelt

Ja, daar staan ze gewoon tussen. Normaal gesproken open ik FrontRow -> films en dan staan ze daar gewoon.

Bijdrager
    W0utR

Waarschijnlijk heb je aanstaan dat iTunes je bibliotheek beheerd, dan verplaats hij alles automatisch naar de iTunes map

Bijdrager
    Pieterr

Je hebt gelijk. Ik gebruik FrontRow niet vaak, en dit was me nog niet opgevallen.
    Je kunt het wel vrij makkelijk zelf herstellen:

(1) ga naar de map ~/iTunes/iTunes Music/ en rechts-klik op de map Movies
    (2) kies “Make Alias”
    (3) verplaats het bestand ~/iTunes/iTunes Music/Movies alias naar de map ~/Movies
    (4) je kunt eventueel de alias nog een andere naam geven, bv ~/Movies/iTunes Movies

Als je nu FrontRow gebruikt, kun je wel de films uit je iTunes bibliotheek afspelen.

Bijdrager
    hamersvelt

Ik heb nu de hele inhoud van de iTunes films verplaatst naar ‘films’ dan doet hij het wel, alleen de covers laat hij dan weer niet zien. Die had ik allemaal mooi in iTunes aangewezen. Toch raar dat het ineens niet meer werkt, toch. Ik wil het graag weer op de oude manier werkend hebben. Ik ga nog even door met proberen.

Bijdrager
    Pieterr
    ”hamersvelt”

Ik heb nu de hele inhoud van de iTunes films verplaatst naar ‘films’ dan doet hij het wel.

Zelf slepen met content (audio, video) die door iTunes wordt beheerd is _niet_ aan te raden.

Dan werkt de aanpak via een “alias” (zie mijn vorige posting) beter.

Bijdrager
    hamersvelt

Ik had gisteren een software update voor FrontRow en dat heeft het probleem verholpen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.