18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

films via ipod touch

dag OMT-ers,

bestaat er een kabel die zorgt dat ik de films die ik op mijn ipod touch heb staan, op de tv kan kijken?

nu heb ik nog een vraag maar die past niet bij het onderwerp, kun je je apple remote zo zetten dat ie alleen bij het apparaat werkt waarbij je hem hebt gekregen ?

alvast bedankt

Bijdrager
    reven

Ja – zie volgende comment

:)

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    KarelWillem
    ”victor93″

…bestaat er een kabel die zorgt dat ik de films die ik op mijn ipod touch heb staan, op de tv kan kijken?

Yep.

http://mijnwebwinkel.nl/winkel/etak/?menu=article&categoryID=201639&articleID=5392639

Kabel die wordt getoond werkt alleen voor oude firmware (tot 2.0) iPhone en touch.

Bijdrager
    Pieterr
    ”KarelWillem”

http://mijnwebwinkel.nl/winkel/etak/?menu=article&categoryID=201639&articleID=2517235

Hoi KW, dit is een composiet (geel/rood/wit) kabel, vermoed ik? Heb je ook component (YPbPr) kabels in het assortiment?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, ik heb momenteel alleen composite.

Bijdrager
    stel maar

er is ook een andere die gaat door de jack-plug van de iPod naar de TV. deze werkt met de iPod 5G.
    maar is dat ook met de touch 1G / 2G of een andere iPod.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Die werkt niet.

Apple heeft de aansluiting gewijzigd bij de nieuwe modellen.

Bijdrager
    Pieterr
    ”KarelWillem”

Apple heeft de aansluiting gewijzigd bij de nieuwe modellen.

…en de prijzen. De oude kabel was 20 euro.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is maar ten dele waar. Er zit nu een complete USB-lader bij, die los 29 euro kost.

Bijdrager
    Pieterr
    ”KarelWillem”

Dat is maar ten dele waar. Er zit nu een complete USB-lader bij, die los 29 euro kost.

Zo kreeg ik laatst bij de bakker een slagroomtaart erbij, bij mijn halfje bruin. Maar ja, dat kostte dan ook opeens 6 euro.;-)

Bijdrager
    fuen

Dealextreme heeft er ook een paar. Kijk wel even goed of ‘ie het doet. Sommige kabels doen het bijvoorbeeld wel met 1.4, en niet meer met 2.0 & >, maar een werkende is er zeker te vinden.

Bijdrager
    KarelWillem

Daar zijn alleen composite-kabels te krijgen. Of eigenlijk maar één die goed is.

Component voor de iPod/iPhone hebben ze niet.

—–
    edit: boven firmware 2.0 werkt er niet één.

Bijdrager
    fuen

Even als toevoeging. Beetje oud topic, maar alsnog, DX heeft wel degelijk component AV kabels, en volgensmij wist je dat heel goed, hij staat namelijk ook in je webshop, exact dezelfde.
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14395

Ik koop ‘m waarschijnlijk, en zal even melden of ‘ie het met m’n touch doet.

Bijdrager
    KarelWillem

Je moet niet alles geloven wat er op die Chinese doosjes staat.

Dat is geen component, maar een composiet. Ik heb ze hier liggen namelijk.

En als je nieuwe firmware op je iPod touch hebt (boven 2.0), dan werkt hij 100% zeker niet.

Bijdrager
    Pieterr
    ”KarelWillem”

Dat is geen component, maar een composiet. Ik heb ze hier liggen namelijk.

Als je naar de kleuren op de tulpjes kijkt (rood,geel,wit) zou je dat ook inderdaad kunnen vermoeden…

Bijdrager
    fuen

Ah, excusemoi, iets te snel gelezen en conclusies getrokken.

Bijdrager
    KarelWillem

Lol.

Ik weet het wel zeker. :D

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.