11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ikoot

films van iphone 4 naar mac zetten

jippy ik heb mijn iPhone 4.
    na wat gerommeld te hebben met filmpjes maken wil ik ze naar mijn mac hebben in HD 720P.
    maar ik kan ze alleen maar via mail versturen.
    hoe krijg ik die filmpjes naar mijn mac in vol formaat?

thanks

Bijdrager
    Afroman

Lijkt mij gewoon aansluiten en importeren met iPhoto en/of Aperture?

Bijdrager
    xionix

komt het niet in itunes te zien als een van de tabbladen die je normaal ook hebt bij de 3g/3gs dus programma’s,foto’s,muziek enz kijk daar eens.

Bijdrager
    ikoot

aperture ziet alleen de foto’s
    heb het al geprobeerd met imovie maar die ziet de iphone niet.

Bijdrager
    Afroman

Films en foto’s heb je altijd via iPhoto/Aperture moeten importeren. In ITunes kan je regelen welke foto’s uit iPhoto/Aperture je op je iPhone wilt hebben en welke films van iTunes je op je iPhone wilt hebben.

Edit: Aperture moet wel 3 zijn.

Bijdrager
    ikoot

ik werk met aperture 2, maar je maakt mij niet wijs dat je die films niet op een andere manier van je iphone af kan halen, ik zal wel iets simpels over het hoofd zien denk ik.

Bijdrager
    Retyro

met iPhoto zou het gewoon moeten werken. (wel een beetje vervelend naar mijn mening want alles moet via itunes en dit dan weer niet, maargoed niks aan te doen)

Bijdrager
    11642

iTunes bepaalt wat er op je iPhone staat …
    en met iPhoto kan je foto’s en video’s van je iPhone halen omdat dit dan zogezegd een apparaat is zoals een andere camera waarmee je ook je foto’s via iPhoto importeert .. ‘k denk dat dat de logica is.

Bijdrager
    ikoot

ja inderdaad met iphoto werkt het wel, nou dan moet ik dat maar gaan gebruiken daarvoor, voor mijn foto’s vind ik het helemaal niks maar ach dan maar voor de film

thanks allemaal
    mocht er nog een andere manier zijn hoor ik het graag

Bijdrager
    Gilbert

Is het niet mogelijk om de foto’s en dus ook filmpjes te importeren met Fotolader?

Bijdrager
    ikoot

yep, dat gaat inderdaad!!! werkt sneller en makkelijker.
    Thanks

van mij mag deze dicht!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.