10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

films samenvoegen in QT pro

Kan iemand mij uitleggen waarom dit niet werkt.

http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=18227

Ik selecteer de eerste film (alles selecteren) en daarna blijft de keuze “kopieer” grijs en kan ik de film dus niet toevoegen aan de tweede film.
    Het zijn beiden films die ik wel via QT heb “gekanteld” via beeldinstellingen.

Bijdrager
    OMT-fan

niemand een idee?

Bijdrager
    Turbanus

Ikke niet weten Hans, maar hij moet naar Videobewerking.:wink:

Bijdrager
    OMT-fan

OK, als er maar iemand is die de oplossing voor me heeft!!!

Wie heeft dit al eens met succes gedaan????

Bijdrager
    acb

waarom doe je dit niet gewoon in iMove?

Bijdrager
    OMT-fan

Omdat de films “gekanteld” zijn geeft iMovie een sterk vertekend beeld. Alles wordt uitgerekt doordat het portrait ipv landscape is.

Bijdrager
    Turbanus

Is er geen optie om de tweede film te importerem in QTP als je de ene al hebt geoipend? En is het zo dat je dat ook niet kunt als je het via de andere doet?

Bijdrager
    OMT-fan

Bij geen van beiden lukt het importeren,,,, heel vreemd want het wordt toch glashelder aangegeven in de helpfunctie van QT

Bijdrager
    iTC

Quicktime – open nieuwe (lege) film – paste film1 – paste film2 – export als….. = Moet lukken!

Zo niet, probeer eerst film 1 en 2 te exporteren in een ander formaat en herhaal de truuk nog eens met deze nieuwe bestanden te pasten in een nieuwe legen quicktime film.

Moderator
    unSOUND

Kan zijn dat het mpeg1 of mpeg2 films zijn, die kan QuickTime niet monteren, omdat het muxed formaten zijn.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.