4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iTunes.Apple

Films op MacBook Pro?

Hoi
    ff een klein vraagje ik ga binnekort de MacBook Pro 15” €1749,00 kopen maar kun je daarop de HD films wat ik uit de iTunes Store heb gedownload op de MacBook Pro zetten en dan ook in 1080p bekijken? de normale versie van een film 720p wordt er dan toch ook opgezet ofniet?

Bedankt voor de reacties:grin:

Bijdrager
    Hansi2124

Deze vraag heeft niets te maken met iOS, daarom verplaatst naar juiste subforum.

Bijdrager
    baziel

Ivm het opnieuw downloaden van iTunes materiaal heb ik geen ervaring, maar hier zeggen ze dat films slechts eenmalig kunnen gedownload worden van je iTunes account. Ik raad dus aan om een back-up te nemen op een externe schijf.

Eens ze op de pc staan zal je ze niet in native 1080p kunnen bekijken. De 15 inch heeft een maximale resolutie van 1680×1050 (optie hi-res scherm) en dus geen Full HD (1920×1080). Ik heb zelf een 15 inch hi-res model en ik moet zeggen dat de kwaliteit dicht bij Full HD aanleunt.

Moderator
    unSOUND

Je kunt films uit iTunes gewoon opnieuw downloaden.

Als je een HD versie download krijg je een 1080p en een 480p versie. En ja, de 1080p versie speelt prima op die machine, zelfs op de goedkoopste mini loopt dat nog vloeiend.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.