7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    FreBo

Films op iMac afspelen op tv

Hoi , ik zou mijn films die ik op mijn imac heb staan willen afspelen op mijn tv. (draadloos)
    Hoe kan ik dit oplossen? Kan dat met een apple tv aan mijn tv aan te sluiten of
    moet er nog een Express of Time capsule tussen ?
    Ik ben maar een leek en weet me geen raad.

Bijdrager
    i_yell0wi7

Dit kan enkel via Apple TV inderdaad.
    Beschik je over Mountain lion dan kan je heel je scherm streamen naar de Apple TV en zo je films kijken, of al je films op itunes zetten en dan streamen naar Apple TV.
    en als al je apparaten op hetzelfde netwerk zitten heb je geen Express of Time capsule nodig.

Bijdrager
    1984

Je kunt ook een kabel van je iMac naar je tv trekken (lopen veel topics over)
    Het nadeel van de Apple TV is dat je al je films in itunes moet plaatsen
    Verder zijn er nog veel meer mogelijkheden om films op je tv te kijken

Bijdrager
    FreBo

Ik heb inderdaad Mountain Lion. Dus als ik een Apple tv heb dan vind mijn iMac de apple tv en kan ik gewoon films streamen? Mijn mac hangt draadloos aan telenet modem, dus de Apple tv zal die modem ook vinden dan?

Bijdrager
    1984
    FreBo op 16 september 2012

dan vind mijn iMac de apple tv en kan ik gewoon films streamen?

Ja, maar alleen films uit iTunes niet films die je in de map “Films” hebt geplaatst ,deze zul je om moeten zetten (waarschijnlijk) en plaatsen in ITunes

Bijdrager
    SanderTreur
    1984 op 16 september 2012
    FreBo op 16 september 2012

dan vind mijn iMac de apple tv en kan ik gewoon films streamen?

Ja, maar alleen films uit iTunes niet films die je in de map “Films” hebt geplaatst ,deze zul je om moeten zetten (waarschijnlijk) en plaatsen in ITunes